Calatorie pe Etna, vulcan activ

• Niciodata nu m-as fi gandit ca fiind gravida as putea merge mai mult de 8 km pe zi si inca sa urc in munti. Astazi am vizitat Etna, un vulcan activ din Sicilia, plin cratere, lava intarita si care emana cateva ori pe zi cate un nor de gaz incolor aducandu-nr aminte ca poate erupe din nou. A fost formifabil, nu prea imi place sa merg pe jos, dar data asta chiar am facut-o cu placere. Am urcat in varfurile craterilor, am strans bucati de magma intarita si si am mers ore intregi prin cenusa neagra care acoperea vulcanul. Am avut apa si cateva prajituri ca sa nu mor de sete si foame, mai ales de sete. Chiar daca am mers mult pe jos, la deal, am zburat cu avionul si am prins o mica turbulenta, ma simt foarte bine! Recomand !!!

• Cezariana

14 august, cezariana ! In curand vine finalul. Inca nu realizez pe deplin ce se va intampla. Sper sa fie totul ok. Savurez din ultimele clipe ramase, privesc ore intregi seriale ( Lost, Prison break),...
  • 34 saptamini

Am ales numele bebelusului: Matei, si observ ca o multime de copii poarta acest nume. Obosesc mult mai repede, dorm la amiaza, dimineata ma trezesc greu. Pe 13 august ma pregatesc de cezariana. La mo...
  • Ultimele pregatiri

Azi am achizitionat ultimele lucruri de care aveam nevoie: patut, carucior si masa de infasat! Nu le-am luat noi pe niciuna, sunt de la cunostinte, carutul era nou resigilat de pe emag. Mi-am luat pat...
  • Books

Pentru mine, cititul e o recreare :) As dori sa recomand niste carti legate de sarcina, prima si cea mai ampla este: La ce sa te astepti cand esti insarcinata. E plina de informatii absolut despre tot...
  • Casa noua

In sfarsit am cumparat apartament ! Probabil de la sarcina aveam o dorinta de a avea propria locuinta, s-o pot amenaja confortabil unde sa creasca baby fara nici o grija. Vreau sa spun ca nu-i suficie...

• Cu burtica la munte

Buna seara! Am fost zilele acestea intr-o mini-vacanta la munte. Mi-am dorit foarte mult sa ajung in acest loc superb: Amfiteatrul Transilvania. Ne-am bucurat de priveliste si ne-am relaxat pe iarba....
  • La Munte

Saptamana 36, vacanță la munte! A mai trecut o saptamana si cu acordul medicului ginecolog am plecat un weekend la munte. Cu mari emoții am trecut de acest sfârșit de săptămână deoarece am facut o pl...
  • Prima plimbare la munte

Prima vacanța a lu bebe Luca la munte la 4 luni . Am avut emoții deoarece el a fost învățat sa doarmă numai la el in camera când mai eram in vizita la prieteni sau la bunici când se făcea ora de culca...
  • Mini concediu

Am plecat într-o vacanta de 3 zile la Ocna Sibiului cu finul. Băieții abia asteptau sa ajungem. Am rezervat de acasa cazarea, am ajuns dimineața la 9, dl a fost drăguț și ne a și cazat. Eram ușor obos...
  • Impachetarea

Sa pleci in concediu cu bebicii si sa ai si asteptari la cateva clipe de relaxare,inseamna sa fii chiar un om super pozitiv
  • La Munte

Pe puiul meu l-am tot plimbat, de data asta l-am dus la Bicaz. Tot drumul a dansat in burtica spre incantarea lui tati aiba fratiorului mai mare. Pentru mine a fost amuzant dar dureros. Simt ca nu ma...

Pe 13 iunie 2016 am plecat cu familia la munte, fara Gabriel. Tata a venit in concediu din Germania si ne-a invitat la munte la salina Turda, Moeciu si cheile Bicazului. Ei a platit totul. Ne-am intor...
  • Aventura in Padurea Bantuita

Cand le vorbesc despre Romania prietenilor mei ne-romani, le vorbesc despre frumusetea muntilor si padurilor romanesti. Mai toti sunt fascinati de mitul Transilvaniei despre care stiu i ca ar fi plina...