In excursie cu bebe in burtica

• Saptamana asta am fost intr-o mini-vacanta.. Noi 2 si bebe din burtica.. A fost ataat de frumos si relaxant, am uitat de munca si de alte obligatii pentru ceva timp si chiar ne-am concentrat doar pe a ne petrece frumos timpul impreuna.. Ne-a prins tare bine. Trebuie sa recunosc insa ca nu ma asteptam sa am o rezistenta atat de scazuta la miscare:)) in mintea mea inca eram sprintena si puteam sa ma plimb oricat fara sa obosesc.. N-a fost chiar asa.. Desi nu am facut nimic exagerat, pauzele noastre au fost muuult mai dese si mai lungi decat preconizam.. Cred ca a fost asa, ca o lectie, ca lucrurile se schimba constant..si ca trebuie sa invat sa ma adaptez mai bine la noua formula. In rest, totul a fost minunat.. Am mancat tot ce se putea:)) am ras mult, am vazut locuri noi..sunt sigura ca i-am transmis si lui bebe starea noastra si ca s-a simtit si el bine.

• Bebe fotbalist

Îmi aduc aminte ca la primele mișcări ale bebelușului mi se parea ca abia îl simt.. Și spuneam ca e cel mai frumos sentiment din univers ( încă e).. Și uite cum au început acum mișcările Alea, despre ...
  • Încep emotiile

Acum ca suntem deja în cel de-al treilea trimestru, emoțiile încep sa se adune din ce în ce mai tare.. Emoțiile și conștientizarea.. Ma uitam zilele trecute la niște bilete de avion (ca bine ne-ar mai...
  • În sfârșit concediu

În sfârșit am intrat în concediu.. Întâi cel de odihna, urmează apoi cel prenatal.. E o emoție asa frumoasa.. Singurul lucru care îmi umbrește cumva fericirea e ca sunt răcită din nou, a 3a oara de câ...
  • Un nou medic

Încep încet încet sa îmi pregătesc retragerea de la munca. Și cum muncesc în iasi, iar nașterea va avea loc în Bacău, a venit perioada aia de care îmi era cel mai frica și anume găsirea unui nou medic...
  • Săptămâna 26

Cu o mie de emoții a fost săptămâna trecută pentru mine. Am răcit, din nou!!! , a trebuit sa îmi iau concediu medical și sa stau acasă.. Asa de îngrijorată eram sa nu cumva sa i se întâmple ceva bebel...

• Beleaua din timpul verii

Buna mamici !! Ce ati mai facut pe caldurile astea pentru a va racori ? Noi am cam dat gres se pare ! Sa va povestesc ! Am fost 3 zile in weekend in vacanta la mare ! Si fiind foarte cald afara , eu c...
  • Bebe in burtica zboara cu avionul

Prima data cand a zburat baietelul meu cu avionul avea 6 luni....in burtica:). Am avut super mari emotii, am fost inainte de calatorie la medicul ginecolog sa il intreb de riscuri si mi-a confirmat ca...
  • Bebe la petrecere

Anul acestea in sfârșit am reușit sa cununăm finii ce aveau pusă nunta de acum 2 ani însă datorită pandemiei s-a tot amânat. Zis și făcut, emoții, nerăbdare, abia așteptăm o petrecere. Între timp la...
  • Nunta in luna a 7-a

Am facut nunta insarcinata in 30 de saptamani. Sunt foarte recunoscatoare ca am avut energie si am putut dansa toata noaptea, nu am avut probleme. M-am simtit excelent, bebe si el activ. Dupa, la 2 zi...
  • Vacanta

Azi facem 35 de săptămâni! Aseară târziu ,după ce ne-am întors de la Mocanița, am decis să căutam cazare undeva. Am găsit într-un final la Bicaz. Locația este superba, vremea la fel de frumoasă, nici...
  • În așteptarea noilor membri

Weekendul acesta am sărbătorit aniversarea băiețelului nașilor și bucuria e la cote maxime pentru că și nașa mai așteaptă un bebe. E minunat să trecem prin această perioadă împreună, ea având cu 2 săp...
  • Cu burtica in vacanta

Saptamana 26, am primit cadou de la parinti o vacanta la mare (o ultima vacanta in 2), asa ca am plecat cu burtica in vacanta se pare ca bebe a incercat destul de multe lucruri dinnainte sa se nasca 🥰...
  • Cu burtica în vacanță

Bebelina, în tot acest timp a călătorit cu mine peste tot. Până în săptămâna 30 am mers la serviciu. Ulterior, am intrat în concediu prenatal. În zilele libere ne deplasam la țară, pentru a amenaja ca...
  • La țară

Sunt în concediu de câteva săptămâni bune. Am început cu un concediu medical pentru vreo 3 săptămâni, intrând apoi direct în concediul pr...
  • Mini vacanța la țara ,cu burtica

Am venit la țara , la viitorii bunici ai bebelinei ! 🥰 Fiind plecat soțul meu la munca in străinătate , imi petrec timpul mai mult singurică si de multe ori vin in vizita la părinții mei la țara (pe...