Bebe in vacanta

• Buna mamici, am fost in vacanta in Olanda la 24 de saptamani cu avionul, a fost un zbor placut, bebele a fost cuminte pe tot parcursul zborului in burtica, un pic la coborare l-am simtit un pic mai neastamparat, banuiesc ca din cauza presiunii. Am vizitat foarte multe pe jos, bai erau la fiecare pas, a fost foarte frumos, prima data eram speriata un pic de ideea de a merge in alta tara, nu stiam cum o sa fie cu oboseala si cu mersul la baie, dar asta se rezolvase din primul moment, ne facusem un program bine stabilit pentru orice eventualitate, totul a decurs super bine. :D

• Săptămâna 35

Bună mămici, a trecut timpul atât de repede..nu-mi vine să cred că deja vine momentul special unde o să-l văd pe mititel, noi deja suntem pregătiți, hainele, culcușul, doar el mai lipsește ❤️ ca și si...
  • Bebe la nuntă

Salut mămici, zilele astea am avut multe evenimente, nunți, botez..dar vreau să vă spun că a fost ok, chiar dacă nu am stat așa de mult cât ne-am dorit din cauza oboselii mele, avem 33 de săptămâni și...
  • Am primit geanta bebelușului!

Astăzi am fost la poștă să ridic geanta bebelușului :D de abia am așteptat să ajungă, a ajuns repede. Vreau să mulțumesc comunității desprecopii.com pentru implicarea lor, această geantă este foarte...
  • Misiune (im)posibilă

Bună dimineața mămici, au început sezonul nunților și acum cu burtica, a trebuit să îmi caut niște rochițe, niciodată nu m-am simtit atâta de obosită să mă plimb prin magazine cum am fost acuma, simțe...
  • Săptămâna 31-32

Bună seara, tot scad din săptămâni și tot îmi fac imagini în cap cum o să arate bebele, o să aibă ochii mei sau a soțului? Gânduri simpatice, bunicii așteaptă să îl cunoască, așteaptă cu nerăbdare să ...

• Cu burtica in vacanta

Saptamana 26, am primit cadou de la parinti o vacanta la mare (o ultima vacanta in 2), asa ca am plecat cu burtica in vacanta se pare ca bebe a incercat destul de multe lucruri dinnainte sa se nasca 🥰...
  • Cu burtica în vacanță

Bebelina, în tot acest timp a călătorit cu mine peste tot. Până în săptămâna 30 am mers la serviciu. Ulterior, am intrat în concediu prenatal. În zilele libere ne deplasam la țară, pentru a amenaja ca...
  • La țară

Sunt în concediu de câteva săptămâni bune. Am început cu un concediu medical pentru vreo 3 săptămâni, intrând apoi direct în concediul pr...
  • Mini vacanța la țara ,cu burtica

Am venit la țara , la viitorii bunici ai bebelinei ! 🥰 Fiind plecat soțul meu la munca in străinătate , imi petrec timpul mai mult singurică si de multe ori vin in vizita la părinții mei la țara (pe...
  • La munte cu burtica

Am fost la munte! Cu familia ca de obicei, numai ca de data asta eu aveam un bebe in burta. Eu schiez cand merg la munte iarna. Insa de data asta auzeam pareri din stanga si din dreapta. Unii ca " ...
  • Vacanta...un vis indepartat

Dupa ce a trecut euforia vestii ca sunt insarcinata mi-am amintit de vacanta la munte planificata cu ceva timp inainte. Era vorba despre o intalnire cu colegii sotului meu de la serviciu, la Moeciu ca...
  • Nici o schimbare 🐨

Mami a fost mereu o fire sportivă și, alături de tati sunt amândoi mari fani schi ☺ De aceea nu am putut rata o tură-două la schi chiar și iarna lui 2021 (cand bebe avea în burtică deja 15 săpt). Poza...
  • Vacanța de Paște

Bună seara, mămici! Iată ca am ajuns cu povestirea sarcinii la saptamana 33, săptămâna in care am sărbătorit Pastele. Soțul meu și-a luat liber și zilele de joi și marți ( normal era liber doar vineri...
  • Vacanta

Săptămâna 20 de sarcina...yuhuuu! Acum 2 zile ne-am întors dintr-o minivacanta, trebuia sa stam mai mult dar soțul meu a fost chemat la munca și ne-a cam stricat vacanta, dar asta este. Au fost 4 zil...
  • Plimbare

Ieri am primit încurajări pentru excursii de la medic, așa că am fugit, profitând de concediu, într-un oraș drag nouă, Sibiu. Drumul a fost ok, peste 5 ore, bebe a stat liniștit, deși ieri la eco l-am...