Burtica la soare

• Bebe a avut parte de prima lui vacanta la mare din burtica. Iubesc soarele , apa si marea si de aceea un mini concediu nu putea lipsi din jurnalul meu de sarcină. Bineînțeles că l am protejat pe bebe alegând un costum de baie intreg iar băile in mare au fost cat mai scurte si am ferit burtica de valuri. In aceste câteva zile cat am stat la mare bebe a inceput sa dea mai tare din picioare de parca ar fii vrut si el sa simtă marea si soarele cum ii ating pielea . Deabea astept sa vina bebe si sa il pot duce si pe el la mare.

• Panica in ultimele saptamani

Am ajuns cu bine la 35 de saptamani de sarcina . Desii medicul spune că sunt 36 de saptamani de fapt după greutatea lui bebe (2,7kg). La ultimul control totul era in regula , mi s au dat niste analize...
  • Naștere naturală/ Cezariană

Am ajuns la săptămâna 32 deci mai e puțin și mica mea comoara va venii in lume. Am terminat cu aranjamentele necesare pentru bebe însă am lăsat pe ultima sută de metri nasterea . Momentan nu sunt hotă...
  • Pregatirea pentru maternitate

Astăzi am fost din nou la control . Totul bine si frumos . Bebe este perfect pentru perioada sarcinii , este dezvoltat bine insa surpriza .. Bebe a coborât deja cu capul în jos .. Deci de acum înainte...
  • Trimestrul 3

Am ajuns in saptamana 29 de sarcină și parca debea acum aflu ce inseamna cu adevarat sa fii însărcinată. Ma incearca zilnic mii de stări.. Teama este una din stările zilnice . Imi fac mii de scenarii ...
  • Cum ne jucam cu bebelușii

Cum ne jucăm cu bebelușii de la 3 la 6 luni După ce li se dezvoltă vederea, stând încă pe spate sau pe burtică, bebelușii încep să observe obiectele. Cel mai simpatic joc e atunci când le ascundem un...

• Atena cu bebe

Am plecat in ultima vacanta in 2 inainte de bebe. Mami are 28 de sapt de sarcina. Bebe a fost foarte cuminte in timpul zborului si toata vacanta a lasat-o pe mami sa se plimbe la pas prin Atena.
  • but tend to this individual guide any booking

Positive Jack Mewhort Jersey, they can toss any sports, but tend to this individual guide any booking? That's what are the Chi town Bears wanted to know once they willing to talk to Mitch Trubisky ahe...
  • Marea… altfel

Am plecat cu teama în suflet... cu frică de necunoscut şi cu inima strânsă la gândul că se poate întâmpla ceva rău şi că va trebui să mă descurc singură. Stresul s-a dove...
  • Ne aşteaptă marea...

De câteva zile ne tot pregătim... cumpărături, discuţii, filmuleţe cu trenuri, emoţii... În seara acesta plecăm la mare, toţi trei. Trebuie să recunosc că am nişte emoţii grozave, ...
  • Primii pasi pe plaja

Prima zi din iulie      Ieri m-am intors de la mare. Am fost cu mami, tati si 11 alte persoane. Au fost si multi copii si m-am jucat mult. Eu cu mami si tati am ple...
  • Cu bebelina si fratiorul ei la mare

Era sa uit! E prima vacanta la mare cu statut de gravida! mi-e cam teama ce-i drept, dar intreb medicul ginecolog daca pot merge la mare, daca pot intra in apa si cat timp pot sa ma balacesc, cam cate...