Nici o schimbare 🐨

• Mami a fost mereu o fire sportivă și, alături de tati sunt amândoi mari fani schi ☺ De aceea nu am putut rata o tură-două la schi chiar și iarna lui 2021 (cand bebe avea în burtică deja 15 săpt). Poza e de la prima tură de schi, din dec 2021. Am mai dat o tură in Februarie 2022, când i-am "furat" pantalonii de schi a lui tati, ca ai mei nu ma mai incapeau 🤣🤭

• Geanta Bebelusului

Recunosc ca eram taaare nerabdatoare sa vad cum arata geanta bebelusului "in realitate". Astazi a ridicat-o tati de la sediul din Iancului si nu mica mi-a fost surpriza cand a ajuns acasa cu o cutie m...
  • Bebe la doctor

Iata-ne ajunsi si in fata primei vizite la medic, am programat-o pe 23.06 (bebe fiind nascut pe 15.06). In maternitate am stat doar o zi si jumatate, deci nu am apucat sa facem vaccinul antituberculo...
  • Bebe a sosit!

Iata ca a venit si ziua muuuuuult asteptata! Pe 16 iunie la ora 00:30 ne-am prezentat la spital, cu membranele rupte si contractii care cresteau in intensitate. La ora 8 de dimineata, dupa 10 ore de ...
  • 14 iunie - o zi cel putin..interesanta

Pe 14 iunie am avut programare la control, la 40 de sapt fara 2 zile, sa vedem cam cum sta treaba. Dna doctor ne-a zis, dupa controlul la col si monitorizarea fetala (unde am avut fix 0 contractii, ...
  • AMR maxim 10 zile

Bebe are 3.700 kg, totul e bine. Astazi m-a strafulgerat amintirea din ziua de 9 noiembrie, cand am ajuns pentru prima para la control. Cu un test de sarcina pozitiv, l-am luat pe tati de o aripa s...

• Vacantaaaa

Gata, am ajuns în Budapesta! Avem ghinion de vreme urâtă, ploaie, vânt, frig.. Burtica e protejata, are vreo 3 straturi de haine, ca nu mai pot de frig 😂 dar se descurca bine pana acum, ne am plimbat ...
  • Vacanta ❤️

Maine plecam în vacanta! Mi am dorit super mult sa avem parte de un ultim concediu doar noi doi, asa ca ne am luat bilete către Budapesta ❤️ deși e atât de aproape, n am reușit sa ajungem pana acum. A...
  • Am plecat in concediu

Avand in vedere faptul ca deja am trecut de jumatatea sarcinii, am zis ca este necesar sa mergem si noi intr-un concediu cat inca nu ma "rostogolesc" :)) Asa ca l-am lasat pe bebe nr 1 la bunici si no...
  • Ultima vacanță în 2

Mai este aproximativ o lună până când mica noastră minune va veni pe lume 🥺 emoțiile sunt din ce in ce mai mari și parcă incepe sa se instaleze și frica de naștere. Așa că, am decis sa plecăm în ultim...
  • Burtica in vacanta - urcat pe munte

Am supravietuit si acestei vacante cu sotul si copilul care aseara a facut un tantrum de 1h in toiul noptii. Suntem de cateva zile in tusnad si nu am scapat nici in sarcina asta de urcatul pe munte. S...
  • Plimbare, experinta însărcinată in 34 de săptămâni

Duminica, ne-am decis sa facem o plimbare cu nasii , si nu prin parcul din oras, ci undeva sa ne recreem si sa ne incarcam bateriile, asadar am votat si am mers la Lacul Rosu. Noi fiind din Bacău nu a...
  • Ultimele plimbari în 2

Incep prin a spune ca îmi lipsea un mic concediu după toată agitația prin care am trecut în ultima perioada și cum după ultima vizita la doctor totul era bine, ne-am luat inima în dinți și am plecat î...
  • In concediu in Grecia insarcinata

Ne-am tot gandit daca si unde sa mergem in concediu. Am asteptat rezultatele de la morfologia de trimestrul I, apoi ne-am gandit sa planificam o plecare in vacanta.Cum avionul nu era o optiune de tran...
  • La mare la Corbu insarcinata

Zile toride de august. Ne-am propus sa mergem un weekend prelungit la mare. Ne place la Corbu pentru ca e mai salbatic, nu e nimic amenajat pe plaja, insa ai totusi un confort ca sunt niste cherhanale...
  • Plimbareala in afara tarii

E. se tot gandeste sa plece in afara sa ia o masina… dupa muuulta vreme in care nu a iesit din tara. Este vineri si dupa multe razgandeli ca ba pleaca ba nu, astazi imi zice sa merg cu el in polonia c...