În vacanță cu burtica

• Am fost în vacanta asta vara, cu burtica. Am stat foarte putin in soare, pe plaja, am stat foarte putin si in apa, doar am adunat scoici. Am simtit nisipul plajei intre degetele de la picioare, dar si de la maini, caci nu m-am lasat pana nu am facut un castel de nisip pentru copilasul cel mic, care avea numai 10 luni pe atunci. Astazi, am pofta de nisip cand ii vad jucariile cu care am facut acel castel, o lopatica si 3 galetuse, scoicile ornamentale de prin casa si chiar si magnetii de pe frigider. Toate aceste amintiri si suveniruri, imi aduc aminte de nisipul plajei, si de cat de pofta imi era sa il mananc, ca pe zahar. Cand plantez flori si simt mirosul de pamant, am aceeasj problema, imi vine sa mananc acel pamant, ca in romanul ,,Ion", de Liviu Rebreanu ( diferenta fiind ca eu chiar musc din pamant, nu doar il pup, insa musc imaginar, caci ma multumesc cu mirosul).

• Drag copilas

Draga fetita, abia asteptam sa te vedem, sa iti simtim mirosul, sa iti atingem piciorusele mici si sa iti facem baita. Sa te vedem cum dai din picioruse, si te rugam sa nu inveti d ela fratet-u, ca d...
  • O zi frumoasa

Sunt in saptamana 38, este genial, ca am citit ieri dimineață ca sunt in saptamana 37, pe aplicatia bebe+ dar ca sunt si 6 zile nu am mai citit si abia asteptam sa fie atat de avansata sarcina, sa mai...
  • CONTRACTII IN FIECARE ZI

Si astazi am contractii, si astazi astept cu nerabdare sa se intensifice si sa nu se opreasca iar, ma mai doare si capul. Vreau sa am notate multe din simptome, ca si la prima sarcina, pentru ca altfe...
  • Emotiile si visele

Sunt foarte emotiva, plang din orice, ma supara orice dar si rad din orice, depinde doar de situatie. Imi este foame mai mereu, somn, sau ma doare mereu cate ceva 🤣Parca sunt un copil de un an, mai ...
  • Burtică grea

Nu mai pot cara burtica, am obosit, stau numai in pat. Nu pot respira normal cand stau in picioare :)))) O să-mi fie dor se burtică dar nu mai vreau inca una, este ultima burtica! Si m-am bucurat din...

• Burtica in concediu

Am asteptat mult sa plecam in concediu. Ne-am gandit ca daca vine bebe in iunie, nu apucam sa vedem marea anul acesta, asa ca..ne-am luat un sejur la final de februarie. Am verificat cu medicul sa fie...
  • Gata vacanta!

Și s a terminat vacanta... A fost frumos, cate 10 km pe zi pe jos, am vizitat toate baile din Budapesta, pentru ca din ora în ora fac pipi 😂 am mâncat mult, am văzut locuri și lucruri superbe! Burtica...
  • Plimbarica

Hai ca a ieșit și soarele! Ieri a ținut vremea cu noi, ne a scăpat de ploaie, am avut și soare, în schimb vântul ne a acompaniat toată ziua. Dar nu ne plângem, a fost clar mai bine decât ziua preceden...
  • Friiig

Am prins o vreme urataaa tare! A plouat, a bătut vântul, ne am îmbrăcat cu vreo 3 straturi, burtica a fost bine protejata. Astăzi nu mai ploua, pare chiar un pic mai cald e decât ieri.. Sa speram ca a...
  • Vacantaaaa

Gata, am ajuns în Budapesta! Avem ghinion de vreme urâtă, ploaie, vânt, frig.. Burtica e protejata, are vreo 3 straturi de haine, ca nu mai pot de frig 😂 dar se descurca bine pana acum, ne am plimbat ...
  • Vacanta ❤️

Maine plecam în vacanta! Mi am dorit super mult sa avem parte de un ultim concediu doar noi doi, asa ca ne am luat bilete către Budapesta ❤️ deși e atât de aproape, n am reușit sa ajungem pana acum. A...
  • Am plecat in concediu

Avand in vedere faptul ca deja am trecut de jumatatea sarcinii, am zis ca este necesar sa mergem si noi intr-un concediu cat inca nu ma "rostogolesc" :)) Asa ca l-am lasat pe bebe nr 1 la bunici si no...
  • Ultima vacanță în 2

Mai este aproximativ o lună până când mica noastră minune va veni pe lume 🥺 emoțiile sunt din ce in ce mai mari și parcă incepe sa se instaleze și frica de naștere. Așa că, am decis sa plecăm în ultim...
  • Burtica in vacanta - urcat pe munte

Am supravietuit si acestei vacante cu sotul si copilul care aseara a facut un tantrum de 1h in toiul noptii. Suntem de cateva zile in tusnad si nu am scapat nici in sarcina asta de urcatul pe munte. S...
  • Plimbare, experinta însărcinată in 34 de săptămâni

Duminica, ne-am decis sa facem o plimbare cu nasii , si nu prin parcul din oras, ci undeva sa ne recreem si sa ne incarcam bateriile, asadar am votat si am mers la Lacul Rosu. Noi fiind din Bacău nu a...