Burtica la mare

• Si am mers si la mare in aceasta dimineata dupa un drum foarte lung de vreo 6 ore. Ne-am cazat,am luat micul dejun preparat de noi,si la somn pana la ora 16. La ora 16 am.iesit la plaja sa luam contact cu nisipul si apa mare albastra. A fost superba vremea,valuri minunate si line,spa calda,rece cand te bagi prima data. La bebe din burtica i-a placut atingerile valurilor. Nu m-am expus prea mult la soare,fiind predispusa la insolatie.M-am dat cu ulei cu protectie SPF 15. Nu a fost nevoie de protectie 50 SPF,fiind putin bronzata de acasa,de la piscina si strand.Nu am avut cazare cu All Inclusive,ca nu ne permitem. Asa ca am mers la impinge tava,unde am descoperit o terasa cu mancare foarte buna,proaspata si dupa ora 18 cu o reducere de 50%. Concediu sa scurs repede.

• Am primit geanta bebelusului

Va multumesc din suflet pentru ocazia minunata de a primi geanta bebelusului care este superba,calitativa si cu produse foarte bune si necesare.
  • La serviciu

Odata cu inceperea scolii am mers din nou la serviciu,cu program normal de 8 ore.In vacanta a fost mai usor,nu era necesar sa stau toate orele.Este obositor,dar sper sa pot rezista pana la 32 de sapta...

Azi a dat domnul sa ajungem si la Manastirea Mihai Voda din Turda,si de asemenea mormantul lui,o manastirea superba,de unde am cumparat sirop de lamaita,sunt foarte curioasa cum e,abia astept sa ajung...
  • Burtica in Salina Turda

Si astazi am ajuns in obiectivul turistic bifat inca de acasa,Salina Turda,o salina adanca,nu extra mare,frumoasa,aglomerata,cu lifturi,un obiectiv turistic minunat,frumos.Lui bebe din burtica nu prea...
  • Burtica la Cheile Turzii

Ajunsi la Turda,ne-am incumetat sa parcurgem cei 2 km de mers prin padure,sa admiram Cheile Turzii,iar bebe din burtica a fost foarte incatat,natura ne face bine la amandoi,am cules coarne,care ne-au ...

• Prima vacanta cu bebe in burtica

Anul acesta la inceputul lui septembrie am avut programata o vacanta in Croatia cu mai multi prieteni.  Tocmai ce aflasem de sarcina si imi era teama fiindca urma sa mergem cu masina aproximativ...
  • Kineto pentru gravide in piscina

Pregătirile pentru marea întâlnire au continuat chiar dacă eram in vacanța. Am avut ocazia sa fac kinetoterapie in piscina și am realizat importanța exercițiilor in ultimul trimestru de sarcina. Apa f...
  • Vacanța cu burtica

Pentru ca am fost activa toată sarcina și nu m-au trântit la pat dureri sau alte stări de rău, am hotărât sa plecam in vacanța in Franța. Prima zi a fost de foc, am avut parte de un zbor liniștit, doa...
  • Vacanta

Suntem in vacanta in Tuecia.Ma simt bine,desi sunt mult mai lenta.Ma plimb pe malul marii dimineata si seara si e foarte placut.Sotul meu accepta ca nu stau cu el la plaja.
  • plimbare cu burtica

Am intrat in saptamana 30. Martea trecuta a venit sotul acasa si m-a anuntat ca are liber urmatoarele 3 zile + weekendul... bineinteles ochisorii mei au facut ca la pacanele ;))) s-au aliniat toate 3 ...
  • Vacanța cu bebe la mare si munte 🥰

Îmi aduc aminte cu drag vacanța la mare , prima vacanța a lui bebe in burtica .🥰 Briza mari îl făcea pe bebe sa adoarmă , când simțea adierea si cât de bine se simțea si mami adormea nu mai lovea nu m...

Am fost cu burtica in vacanta!!! Alta varianta nici nu aveam!  Am plecat dis de dimineata, practic cu noaptea in cap, la un drum lung si destul de aglomerat si anume, cel spre Marea Neagra. Ave...
  • Vacanta in "trei"

Buna, Am inceput sa planific o vacanta in Grecia. Incercam de mult timp sa ajungem, dar mereu s-a intamplat cate ceva si nu am putut pleca. Cum eu ma simteam bine, am zis ca putem merge. Asa ca am ga...
  • Cu Bebe la munte

Am crezut mereu, înainte de a fi însărcinată, că perioada celor 9 luni mă va opri din a face multe lucruri care îmi plac. Mi-am dat însă seama ca nu e deloc așa, tocmai de aceea am plecat într-o mini ...
  • Vacanta mea la 25 de saptamani de sarcina

Sarcina aceasta, spre deosebire de prima, a venit cu multe greturi si multa stare de oboseala. Drept urmare, cand a venit vorba de a merge in vacanta, asteptarile mele la un sejur de poveste erau jos ...