Vacanta

• Săptămâna 20 de sarcina...yuhuuu! Acum 2 zile ne-am întors dintr-o minivacanta, trebuia sa stam mai mult dar soțul meu a fost chemat la munca și ne-a cam stricat vacanta, dar asta este. Au fost 4 zile frumoase în care ne-am plimbat , a fost frumos, daaaar...am început sa am dureri de spate, în special pe partea stânga, care oarecum ma ține la mers. Inclusiv când stau în pat și vreau sa ma întorc de pe o parte pe alta, ma doare. Si nu stiu daca este normal sau nu. Nu am apucat sa vorbesc cu doctora mea. Abia pe data de 30 am programare pentru morfologia de trimestrul II. În rest nu am avut nimic, ma simt foarte ok, încerc sa nu ma gândesc la durerea de spate desi ma doare..

• Alte emoții

Aproape 27 Astăzi am fost la control, si...bebele meu este foarte bine, are o greutate de 1000 grame , săptămâna 26 și 5 zile. Sunt foarte fericita de cele spuse de doamna doctor. Ma așteptam oricum ...
  • Săptămâna 25

Ieri am făcut 25 de săptămâni și bebe e foarte activ acum. Asta noapte abia pe la 2 jumătate am reușit sa adorm, avea chef de joacă el. Dădea din mânuțe și din piciorușe și mă gâdila. Intr-adevar, ier...
  • Control

Pffiu, deocamdata rasuflu ușurată... Marțea trecuta am fost la control pentru a îmi măsura colul doamna doctor, si era intr-adevar mai scurt dar nu era de panicat sa zic asa. Mi-a spus sa nu fac efo...
  • Fericire

Yeeiii... am avut astăzi morfologia de trimestrul II și domnul doctor ne-a confirmat faptul ca este băiețel. În sfârșit știm și noi exact ce este, și vom putea sa începem sa mai luam din lucrușoare.....
  • Diverse

Deja sunt în săptămâna 22 de sarcina... În ultimele 2 săptămâni am simțit cum bebe mișcă destul de mult. În special dimineața și seara simt mai bine, probabil pentru ca pe timpul zilei mai fac una al...

• Cu burtica in vacanta de vara

Cu burtica in vacanta. Ne-am incumetat si am plecat la mare la noi in saptamana 31 de sarcina, cu putina teama, dar am plecat, in luna iunie. Am ales un resort dragut in statiunea Cap Aurora, cu pisci...
  • Beleaua din timpul verii

Buna mamici !! Ce ati mai facut pe caldurile astea pentru a va racori ? Noi am cam dat gres se pare ! Sa va povestesc ! Am fost 3 zile in weekend in vacanta la mare ! Si fiind foarte cald afara , eu c...
  • Bebe in burtica zboara cu avionul

Prima data cand a zburat baietelul meu cu avionul avea 6 luni....in burtica:). Am avut super mari emotii, am fost inainte de calatorie la medicul ginecolog sa il intreb de riscuri si mi-a confirmat ca...
  • Bebe la petrecere

Anul acestea in sfârșit am reușit sa cununăm finii ce aveau pusă nunta de acum 2 ani însă datorită pandemiei s-a tot amânat. Zis și făcut, emoții, nerăbdare, abia așteptăm o petrecere. Între timp la...
  • Nunta in luna a 7-a

Am facut nunta insarcinata in 30 de saptamani. Sunt foarte recunoscatoare ca am avut energie si am putut dansa toata noaptea, nu am avut probleme. M-am simtit excelent, bebe si el activ si toata lumea...
  • Vacanta

Azi facem 35 de săptămâni! Aseară târziu ,după ce ne-am întors de la Mocanița, am decis să căutam cazare undeva. Am găsit într-un final la Bicaz. Locația este superba, vremea la fel de frumoasă, nici...
  • În așteptarea noilor membri

Weekendul acesta am sărbătorit aniversarea băiețelului nașilor și bucuria e la cote maxime pentru că și nașa mai așteaptă un bebe. E minunat să trecem prin această perioadă împreună, ea având cu 2 săp...
  • Cu burtica in vacanta

Saptamana 26, am primit cadou de la parinti o vacanta la mare (o ultima vacanta in 2), asa ca am plecat cu burtica in vacanta se pare ca bebe a incercat destul de multe lucruri dinnainte sa se nasca 🥰...
  • Cu burtica în vacanță

Bebelina, în tot acest timp a călătorit cu mine peste tot. Până în săptămâna 30 am mers la serviciu. Ulterior, am intrat în concediu prenatal. În zilele libere ne deplasam la țară, pentru a amenaja ca...
  • La țară

Sunt în concediu de câteva săptămâni bune. Am început cu un concediu medical pentru vreo 3 săptămâni, intrând apoi direct în concediul pr...