Sarcina si Plaja

• Buna "Burtici "eu sunt noua pe aici sunt o burtica de 32 de saptamani si o sa am o fetita pe care o va chema Aida-Raysa si fiind foarte plictisitor acasa ( pt ca sunt singura sotul fiind plecat din tara o perioada) am ramas doar eu cu fiul meu de 3,5 ani si dupa ce am intrat in vacanta de la facultate m-am decis sa merg la mare saptamana asta(pt 7-10zile) .Eu mi am sunat Dr de la Clinica unde v-oi naste in Brasov si mi-a zis k daca ma simt ok pana in sapt 36 nu e nicio problema cu calatoria ...,dar v-am scris aici pt k vreau sa cer si alte sfaturi si pareri (sugestii) altor gravidute in legstura cu plecarea la mare .

• Azi am fost la echo

Buna bebe azi am fost sa te vad ai deja 3,165 gr si suntem in sapt 38 si dr ne a zis k pe 25 aug trebuie sa mergem la cezariana pt k esti f lunga si ai capul mare .pupici
  • A venit Gentuta

Draga Redactie si Sponsorii Azi am primit Gentuta mult visata si tin sa va multumesc din tot sufletul eu bebele din burta si fiul meu care a pus stapanire pe Gentuta zice k e a lui pana vine bebe Aid...
  • Am aflat cand te vei naste

Draga bebita azi am fost la Dr deoarece am intrat in sapt 37 si am aflat k doctorul vrea sa iesi prin cezariana in 25-08-2014 dar daca nu cumva te grabesti tu si iesi mai repede atunci te vei naste in...
  • La festival cu bebe

Draga bebe azi fiind zi de sarbatoare concert organizat dr primaria Bv am fost cu burtica asta din ce in ce mai uriasa si cu fiul meu David si o prietena sa papam ceva gratare si sa mai dansam putin s...
  • Azi am fost la Ecograf

Draga bebita mea astazi am fost la Ecograf si aveai deja 2,800 kg si 47 cm a spus domnul dr k esti foarte lunga am fost pt a vedea cum mai esti si pt a decide impreuna cu domnul dr cand o sa iesi si a...

• Vacanta cu bunicii si burtica

Am ales sa mergem in vacanta cand eram in 4 luni insarcinata, bunicii au venit cu noi cat si verisorul meu primar cu familia lui. A fost atat de relaxant, eu si cu fetita dormeam la pranz 2-3 ore dupa...
  • Partenere de sarcina

Ma asteptam sa fie o zi linistita, preintre altele ma suna o finuta sa imi spuna ca baietelul nostru va avea un partener de joaca din familia lor foarte apropiat ca si varsta. In primele secunde nu re...
  • A doua saptamana de vacanta in Italia

Dragi mamici, Efectiv iubesc tot ce inseamna Roma, mancarea, oamenii si istoria. Roma e un loc impresionant, bogat in atatea domenii, dar fiind acum insarcinata este mult mai magic. Am mai fost aici ...
  • Burtica plimbareata

Am plecat din Brașov spre Botoșani împreună insotiti de cumnat,cumnata si nepoata pentru minivacanța de Sf Maria si pentru a o lua pe printesa de la bunici. Drumul a fost bun,dar foarte aglomerat, iar...
  • La mare cu burtica 🌞

Și pentru ca vara m-a prins cu un bebe în burtică , cum să nu dăm o fugă la mare ? Măcar câteva zile 😁 .. oricum bebe a vrut să fie în burtică toată vara , și să își facă apariția când se răcorește !...
  • Vacanta in Italia

Dragi mamici, Va impartasesc cu mare drag ca am reusit sa il conving pe sotul meu sa plecam in vacanta, eu ma gandesc la aceasta calatorie ca la un "babymoon". Iubesc sa calatoresc si sa descoper tot...
  • Pregătirea primul copil pentru marea intalnire

Având în vedere ca între copii o sa fie o diferență de aproape 3 ani (fără 3 saptamani) fetița cea mare înțelege destul de multe acum. I-am zis de la început ca am un bebe în burta și ca nu mai pot sa...

După zilele petrecute la mare și după revenirea după lungul drum am hotărât să respirăm un pic de aer curat de munte 😀 Aș putea spune că ne bucurăm din plin de ultimele luni în care mai s...
  • Mini drumeții la 39 de săptămâni

Nustiu dacă să le intitulez mini vacanțe de o zi , scopul lor fiind mai mult plimbatul și depusul efortului pentru a o motiva pe mica domnișoară să își facă coridor afară 🥰😂 Astăzi am făcut mai multe ...

Pentruca a mai ramas putin timp pana la nasterea beblusei, am trecut deja de jumatatea sarcinii și timpul se scurge rapid, am hotarat sa facem o mica vacanta de 4 zile la mare. Dupa nastere o perioada...