Sari la conținut

Sari la conținut


- - - - -

Cand se face cerclajul?


10 raspunsuri la acest subiect

#1
anis

anis

    Membru incepator

  • Membri
  • PunctPunct
  • 465 mesaje

Postat 22 februarie 2005 - 11:09

Desi nu de mult a mai fost un subiect pe tema asta, il redeschid pentru a atinge un alt aspect al cerclajului. Eu sunt la doi medici,deorece unul il am pe partea de hematologie, iar celalat am reusit cu el FIV.Cel din urma ma sfatuieste ca ar fi necesar sa fac cerclajul, desi colul meu e inchis,are 4cm aproape , e ferm,contractii nu am avut pana acum,intru in luna a V-a(saptam. 16+ =17).Motivatia dr fiind ca forma uterului e in forma de palnie sa zic asa, asta in opinia dansului in luna mare ar putea sau nu sa creeze presiuni asupra colului si de aici pot sa apara anumite neplaceri...si ca nu vrea sa-si asume riscuri. In alta ordine de ideei, celalat dr,care ma urmareste pe parte de hematologie,si care e si dr ginecolog, imi spune ca nu am nevoie de asa ceva..atata timp cat pana acum nu s-au manifestat contractii dureri etc,si mai ales atata timp cat colul e inchis si ferm...si ca decizia de a face cerclaj i se pare mai mult o"chestiune de a dr de a ma agata ca pacienta"....hmm..se practica si de astea?? Ma stresez f tare pentru ca nu stiu ce sa fac,consider oricum desi e o banala operatie cerclajul,asa am inteles ,un stres in plus, de care poate am sau nu nevoie. Pe de alta parte,cum se zice,odata indrodus "cuiul" mi-a ramas gandul la faptul ca si daca am sau nu nevoie ,nu pot sa imi asum o asa mare responsabilitate si nu am sa ma pot chinuii cu gandul cele 9 luni..ca daca ..ca parca etc. Dr meu,cel care m-a sfatuit sa fac cerclajul...m-a cam luat pe sus, nu mi-a dat prea multe explicatii,desi asa ar trebuii..mi-a zis ca ce imi pun atatea probleme pentru o chestie banala...o fi chiar asa?Pentru ca de la dansul nu am obtinut nici o informatie...ca sa stiu la ce ma astept...m-a surprins atitudinea lui, mai ales ca ne cunoastem de vreo 2 ani....din cauz