Sari la conținut

Sari la conținut


- - - - -

o problema mai putin semnificativa


5 raspunsuri la acest subiect

#1
nichita7

nichita7
  • Membri
  • 6 mesaje

Postat 15 martie 2005 - 20:15

[?]eu nu am prieten desi sunt studenta si as dori sa primesc cateva sfaturi ,nu-mi place sa ies din casa nai ales ca am mult de invatat sau cand ies nu bag pe nimeni in seama am avut cativa prieteni dar nu suport pe cei care consuma alcool sau care sunt neseriosi ,inca ceva sunt f. razbunatoare pe cei care ma iau peste picior si sunt mai copilaroasa , mi-am creat o lume a mea pe care vrea sa o respect si de aceea nu suport multe mai ales lipsa de bun-simt

prichici

#2
Rufus

Rufus

    Membru VIP

  • Moderators
  • 15.555 mesaje

Postat 21 martie 2005 - 21:13

Pai si care este sfatul pe care-l ceri? Cum sa ai prieten?

http://community.web...com/user/tora97

"EXPERIENTA este numele pe care-l dam greselilor noastre" Oscar Wilde

#3
lilach

lilach

    Membru incepator

  • Membri
  • PunctPunct
  • 233 mesaje

Postat 22 martie 2005 - 18:38

quote:
Initial creeata de nichita7

[?]eu nu am prieten desi sunt studenta si as dori sa primesc cateva sfaturi ,nu-mi place sa ies din casa nai ales ca am mult de invatat sau cand ies nu bag pe nimeni in seama am avut cativa prieteni dar nu suport pe cei care consuma alcool sau care sunt neseriosi ,inca ceva sunt f. razbunatoare pe cei care ma iau peste picior si sunt mai copilaroasa , mi-am creat o lume a mea pe care vrea sa o respect si de aceea nu suport multe mai ales lipsa de bun-simt

prichici




Se pare ca ai cam multe tabieturi la virsta ta.
Trebuie sa incerci sa primesti si pe altii in viata ta cu bune si rele...nu de alta dar altfel risti sa ramii singura. Gindeste-te asa ...
nimeni pe lumea asta nu e perfect.

Ce inseamna ca nu suporti pe nimeni care consuma alcool?? Vrei sa spui ca cineva care poate bea un pahar la ocazii ceva nu e in ordine cu el??? Asta suna cam ciudat...