Sari la conținut

Sari la conținut


- - - - -

VSH-ul e influentat de sarcina?


6 raspunsuri la acest subiect

#1
Oani

Oani
  • Membri
  • 3 mesaje

Postat 16 august 2003 - 15:23

Bine v-am regasit! Sunt din nou in mare dilema. Azi mi-am luat rezultatul VSH si, din pacate, a crescut foarte mult. Acum 2 luni avea valoare 22, iar acum a sarit la 46/h, in timp ce valoarea maxima este de 10. As dori sa va intreb daca valoarea poate fi modificata din cauza sarcinii (11 saptamani) si din cauza faptului ca sunt putin racita: nu am temperatura, dar ma doare gatul si tusesc putin cu expectoratie ?! Cam ce valoare are VSH-ul pe sarcina? Va multumesc mult si va doresc multa sanatate!

#2
tordoi_adela

tordoi_adela
  • Membri
  • 0 mesaje

Postat 17 august 2003 - 02:19

Ciao , sunt Adela ! Sunt asistenta medicala si as putea sa-ti dau unele explicatii in masura in care am avut si eu de-a face cu asta pe perioada sarcinii. VSH-ul este destul de usor influentabil : orice fenomen de inflamare acuta determina imediat cresterea valorii lui.Daca zici ca esti racita , asta poate fi o explicatie. Sa-ti supraveghezi si dantura, orice carie sau un eventual abces pot influenta VSH-ul. Daca totusi valoarea lui nu scade dupa ce ai eliminat factorii de mai sus , ti-as sugera sa-ti faci un exudat faringian . Eu am avut o problema ca si a ta si am descoperit ca de vina era un streptococ beta hemolitic de care am scapat doar cu moldamin. Sper ca nu te-am bagat si mai in ceata cu explicatiile mele. Pa , pa. adela

#3
tigresa

tigresa

    Nou venit

  • Membri
  • Punct
  • 29 mesaje

Postat 17 august 2003 - 20:18

Oani, VSH-ul creste in timpul sarcinii, asta iti pot spune sigur. E o analiza care nu se prea recomanda in timpul sarcinii, ptr. ca nu e concludenta.

#4
sorana

sorana

    Membru matur

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunct
  • 2.826 mesaje

Postat 18 august 2003 - 00:31