Sari la conținut

Sari la conținut


- - - - -

ginecolog bun Filantropia -urgent


8 raspunsuri la acest subiect

#1
crangutalil

crangutalil

    Membru incepator

  • Membri
  • PunctPunct
  • 147 mesaje

Postat 06 august 2003 - 10:04

Fetelor, ma duc maine la un control la filantropia, am trimitere de la medicul de familie pentru un control si analize de secretie si papanicolau.Vreau insa sa stiu si eu la ce dr. sa merg, sa nu ma duc asa la plesneala, mai ales ca am o problema mai delicata si as vrea si o alta parere a unui medic bun.Deci intrebarea mea este:ce medic bun imi recomandati de acolo?Va multumesc.

#2
danis

danis

    Membru incepator

  • Membri
  • PunctPunct
  • 331 mesaje

Postat 06 august 2003 - 11:31

draga crenguta, eu am fost pacienta doctorului Peltecu, iar de nascut am nascut cu doctorita Militaru. ambii sunt niste medici foarte buni si sper sa fii multumita daca ajungi pe mana lor. P.S. ti-am vazut poza in profil si cred ca am fost colege de facultate; ai stat in grozavesti camin A etaj 4, nu? iti doresc multa sanatate si sa-ti traiasca baietelul !

#3
lili

lili

    Membru incepator

  • Membri
  • PunctPunct
  • 101 mesaje

Postat 06 august 2003 - 12:30

Dr. HAMID REZA Lili

#4
Misilicu

Misilicu
  • Membri
  • 0 mesaje

Postat 06 august 2003 - 12:55

Dr Peltecu E un doctor cu care poti vorbi orice, foarte calm. Numai ca atunci cand te duci la spital( cel putin asa era cand mergeam eu) trebuie sa mergi de dimineata la opt si sa anunti ce doctor vrei sa vezi. De obicei era o doamna asistenta care se interesa ce doctori au pacienti care-i cauta. Si apoi, astepti putin si va veni doctorul la camera de consultatii de la parter. Daca vrei sa te duci la el si nu stii cum arata, mai intrebi si tu pe cineva sa ti-l arate, sigur vor mai fi si alte femei care vin la control la el. Mihaela

#5
crangutalil

crangutalil

    Membru incepator

  • Membri
  • PunctPunct
  • 147 mesaje

Postat 06 august 2003 - 16:02