Sari la conținut

Sari la conținut


- - - - -

Stagiu de cotizare...


6 raspunsuri la acest subiect

#1
Nicoleta

Nicoleta

    Membru VIP

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunctPunctPunctPunct
  • 10.073 mesaje

Postat 10 aprilie 2003 - 10:10

Salut. Nu stiu daca v-ati uitat aseara dupa 22.00 la "Mama si copilul" de pe B1 (sau o fi fost pe Prima?!) in care au fost prezente o doamna deputat si reprezentanta Asociatiei Femeilor. La un moment dat a fost intrebata madam deputat ce primesc femeile care nasc atunci cand inca sunt studente si nu au un loc de munca. Si ea a raspuns ca studentia este considerata perioada de cotizare. Si nu se referea la pensie. Eu cred ca exista sanse reale in acest sens, adica cele care sunt studente si mamici sa primeasca 85% din salariul mediu pe economie in cei doi ani. Mai crede cineva ca mine? Nicoleta. PS Stiu ca s-a mai discutat despre asta pe forum, insa parerile au fost diferite.

#2
Nicoleta

Nicoleta

    Membru VIP

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunctPunctPunctPunct
  • 10.073 mesaje

Postat 10 aprilie 2003 - 10:11

Si inca ceva: studentia este luata in calcul la pensie doar ca timp, adica vechime, nu si din alte puncte de vedere.

#3
nela

nela
  • Membri
  • 1 mesaje

Postat 10 aprilie 2003 - 10:26

Eventual din salariul minim pe economie deoarece la o alta emisiune in care a fost invitat seful casei de pensii acesta a specificat ca de banii din fondul asigurarilor sociale pot beneficia doar persoanele care sunt asigurate si platesc cotizatie. A mai subliniat faptul ca in principiu prevederile din legea 19 se refera in special la pensii.Din acest motiv cred ca e posibil ca perioada de sudentie sa fie valorificata doar la pensie. S-a mai discutat pe forum si eu am ramas cu impresia ca aceasta perioada conteaza doar la pensie. Daca n-ar fi asa ar trebui sa intre si la vechimea actuala in munca deci ar trebui sa se beneficieze in unele institutii de alte sporuri de vechime. Poate n-am inteles bine. S-auzim de bine! NEla

#4