Sari la conținut

Sari la conținut


- - - - -

Pentru Livia.


19 raspunsuri la acest subiect

#1
gabid

gabid

    Membru incepator

  • Membri
  • PunctPunct
  • 150 mesaje

Postat 03 ianuarie 2003 - 19:44

Iarasi vreau sa te intreb ceva!Tu cand ai facut tratamentul erai f.slabita?Eu ma simt f.obosita si nu stiu daca din cauza lui bb sau a tratamentului.Mereu ma vait ca mi-e somn! Granulele de argila vaginale pt ce sunt?Se introduc tot ciclul?Nu afecteaza daca se intampla sa fie ceva...Dar spalaturile?Te rog mult de tot sa-mi raspunzi!Eu sunt in a 11 a zi si nu stiu ce sa fac mai departe pt ca vine ovulatia aia... Te pup, Gabi

#2
livia

livia

    Membru incepator

  • Membri
  • PunctPunct
  • 273 mesaje

Postat 04 ianuarie 2003 - 01:54

Buna!!!Eu cand am facut trat. m-am simtit chiar rau dar am luat Nervosedin C(din plante) de la plafar ,doza max. si m-am simtit mai bine.Granulele de argila sunt antiinflamatorii si vindeca eventualele rani,infectii cu diferiti germeni patogeni,inflamatii etc.Nu se introduc cand ai menstruatie iar in restul zilelor le introduci seara si le scoti dimineata cu degetul.Nu afecteaza cu nimic sarcina.Argila creeaza un mediu alcalin propice spermatozoizilor[gica].Cu spalaturile trebuie sa ai grija ca nu sunt indicate in sarcina,eu ,cum am aflat ca sunt cu burtica am si intrerupt totul. Sa-mi mai spui ce ai mai facut!!! Te [pup][pup][pup][pup]livia cu bebe christian!!! livia

#3
gabid

gabid

    Membru incepator

  • Membri
  • PunctPunct
  • 150 mesaje

Postat 04 ianuarie 2003 - 10:12