Sari la conținut

Sari la conținut


- - - - -

epidurala- efecte.secundare?


4 raspunsuri la acest subiect

#1
nicos

nicos
  • Membri
  • 0 mesaje

Postat 19 decembrie 2002 - 11:38

Am inteles ca aceasta anestezie poate avea efecte sec. atat asupra mamei cat si asupra bb-lului..Voi ati avut probleme? Imi puteti raspunde repede pentru ca diseara sunt programata la medic si trebuie sa discut cu el asta.Sunt in 36 saptamani si am inceput sa intru in panica.Cred ca din cauza ca stau acasa, ma gandesc numai la asta.Multumesc frumos!

#2
Reliana

Reliana

    Nou venit

  • Membri
  • Punct
  • 15 mesaje

Postat 19 decembrie 2002 - 12:12

Cred ca orice anestezie poateavea efecte secundare, asta nu înseamna neaparat ca ele trebuie sa se si manifeste. Eu am nascut prin cezariana(a se citi ca nu la cerere ci de urgenta), si mi s-a facut anestezia epidurala. Efecte secundare nu am simtit, nici macar dureri de cap sau ameteli. Despre panica, nu are rost sa te stresezi înca, toutl e mult mai usor daca reusesti sa-ti pastrezi calmul cât mai mult posibil. Îti urez nastere usoara si odihneste-te cât mai mult în timpul care a mai ramas, ai sa ai nevoie de multa odihna dupa nastere:)))
Pupici,
Cassy&Co.

Imagine postataSarbatori Fericite!
Imagine postata

#3
cori

cori

    Nou venit

  • Membri
  • Punct
  • 23 mesaje

Postat 19 decembrie 2002 - 12:58