Sari la conținut

Sari la conținut


- - - - -

Am o intrebare , ajutor , nu stiu ce sa fac ...


9 raspunsuri la acest subiect

#1
florentza

florentza

    Membru incepator

  • Membri
  • PunctPunct
  • 179 mesaje

Postat 02 august 2007 - 02:16

Buna!

Va rog, spuneti-mi ce ati face in locul meu ... [flo]
Lucrez ca asistenta de farmacie in cadrul unui spital.
De cca. un an de zile se zvoneste ca asistentele medicale care nu au studii superioare ( ci doar scoala postliceala ) - vor ajunge sa faca munca pe care o fac in prezent infirmierele.
In plus, se aude ca vor avea o pensie mai mare - indiferent daca facultatea are legatura cu meseria practicata sau nu ( eu nu prea cred - din cate cunosc, pensia se calculeaza pe ultimii 5 ani lucrati - pe meseria pe care ai profesat-o, iar daca o fac dar nu lucrez, nu vad cum ma poate ajuta, gresesc ? )... in caz de restructurari nu vor fi date afara ...
Prin urmare, cred ca 35 % din asistentele spitalului sunt studente !!!

( si este generala situatia ...am auzit ca si la Municipal ...)

Majoritatea s-au inscris la specializari pe profil - care au avut optiunea IDD sau FR, care nu, s-au orientat spre alte facultati, iar eu ... la specializarea asistent de farmacie nu exista decat cursuri la ZI... in concluzie, nu pot sa urmez cursurile Facultatii de Farmacie, specializarea Asist. de farmacie, cursuri de ZI din cauza serviciului - asa ca trebuie sa ma orientez catre o alta specializare.
Cateva colege in situatia mea , au optat pt. psihologie, OPC, s.a. ... invatamant la distanta.

Credeti ca ma ajuta Facultatea de Psihologie la un spor salarial ( eu lucrand tot ca asistenta ? ); sau in caz de restructurari, sau la pensie ???

Va rog, spuneti-mi parerea voastra, ce ati face in locul meu ?!
In momentul de fata nu exista o lege care sa specifice ce va spun eu, insa se aude ca va exista ... nimeni nu are certitudinea.