Citat: |
citat din mesajul lui Bee Carolinah, a stat 3 ore langa un caiet de matematica si s-a uitat la/prin temele alea? Asa degeaba 3 ore? Nu interb aiurea, dar genul asta de comportament ar trebui sa-ti dea de gandit. Un copil super-inteligent cum spui ca e ea, ar fi rezolvat toata plictiseala aia in viteza, numai ca sa scape de ea. Dar sa stai 3 ore degeaba, iti trebuie ceva rabdare! Are o problema de atitudine? Si mai am nelamuriri. Are FB la toate materiile, dar la lucrari cum se comporta? Scrie dupa dictare in clasa la lucrari? rezolva exercitiile cand i se spune? Sau nu rezolva nici lucrarile in timp util? Happines, sa inteleg ca esti cadru didactic. Copilul respectiv are o problema? Ai incercat sa schimbi ceva, sa vezi ce-o fi in capsorul lui de nu scrie? Undeva trebuie sa existe o cauza, o explicatie. Ana Teodora (22.12.2005), Razvan Dimitrie (26.10.2007) si Petru Octavian (11.08.2009) |
Bee, ce numesti tu probleme de atitudine? Si, da, imi da de gandit, ca altfel nu scriam aici.
Ea nu face ceva ca sa scape, rapid. Ea e ceva de genul: nu fac ca poate nu mai trebuie...
Nu are probleme la teste, termina repede si cu FB. Scrie dictarile la clasa, nu s-a intamplat niciodata sa nu termine o dictare. Scrie cand e vb de test, acolo se concentreaza, n-am vazut evaluare neterminata. Numai ce se face/scrie in clasa de pe tabla sau individual (dar nu test/evaluare) sau teme acasa cand nu e supravegheata continuu.
Caro