Sari la conținut

Sari la conținut


- - - - -

Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii


3 raspunsuri la acest subiect

#1
Andries

Andries

    Membru senior

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunctPunct
  • 3.033 mesaje

Postat 07 iunie 2007 - 13:34

Buna,

A urmat cineva cursuri la sus numita facultate? Cum este mediul universitar acolo, cum sunt profesorii, calitatea predarii, materialelel de studiu?

Va intreb pentru ca ma bate un gand ... sa ma inscriu la un master si as vrea sa stiu parerile voastre fata de ceea ce voi putea invata acolo.

Andries

#2
kid2003

kid2003

    Membru junior

  • Membri
  • PunctPunctPunct
  • 1.008 mesaje

Postat 07 iunie 2007 - 13:57

Buna! Eu am terminat Facultatea asta, la modului de Jurnalism, in 2002. Inca de atunci era la mare cautare, am fost 11 pe loc la Jurnalism. Decan era dl Coman (care cred ca este si acum), apoi o perioada a fost dl Mihai Dinu. Ce sa iti spun...spatiul era mic, inghesuit (la etajul 6 la Electronica, la Leu, acolo e si acum dar am inteles ca au renovat-o). Profesorii erau ok, marea majoritate, bine pregatiti, cu stagii facute si la universitati de afara, am avut si profesori straini. Asistentii care predau seminariile erau cam varza, abia iesiti si ei de pe bancile scolii. Feelingul general in acea perioada era ca inca nu isi gasisera drumul, in 98 cand am intrat eu. Era o perioada de testari, Coman testa totul pe noi, ce materii sa introduca, atunci se definitivau cursurile, dar una peste alta a fost utila.
Imi amintesc cu nervi de un singur profesor, Moraru de la TV. Il urasc si acum pe omul acela si am inteles ca inca preda desi este sub orice critica.
Un coleg de-al meu, de la serviciu, fost profesor de seminar inca preda part time la facultate si imi spune mereu ca e ok. Ca deja sunt specializati, au materiale didactice bune, profesorii si-au gasit deja drumul.