Sari la conținut

Sari la conținut


- - - - -

In cate zile se vindeca otita, FARA antibiotic?


16 raspunsuri la acest subiect

#1
ML

ML

    Membru senior

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunctPunct
  • 4.108 mesaje

Postat 04 iunie 2009 - 16:21

Cate zile sa astept pana apelez la antibiotic? Fetita are otita si as vrea sa astept putin pana ma duc la doctor ca sa nu o puna automat pe antibiotic.

Daca ati tratat acasa otita si aveti idee, mi-ar folosi sa stiu...



Take joy! (poze)

#2
Laura Takacs

Laura Takacs

    Membru junior

  • Membri
  • PunctPunctPunct
  • 621 mesaje

Postat 04 iunie 2009 - 18:22

ML, baietelul meu (cel cu dintii [:D]) a avut de trei ori otita in iarna asta. O singura data am stat, la sfatul pediatrului, fara antibiotice si tot la ele am ajuns [alcool]. Ba mai mult facuse si ceva fluid intre timp. Nu sunt medic, dar din experienta noastra iti spun, ca la noi nu a mers fara antibiotice. Si nici mie nu-mi place sa le dau la copii. Sanatate micutei!

#3
ML

ML

    Membru senior

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunctPunct
  • 4.108 mesaje

Postat 05 iunie 2009 - 07:12

Multumesc, Laura, sanatate si voua!

Sambata dimineata ne ducem cu ea la medic, daca nu i se imbunatateste situatia. Si la noi la fel, in mai putin de un an a facut tot ce se poate face la cap: infectii virale si bacteriene, sinuzita, otita, conjunctivita... De asta nu mai suport antibioticele si medicamentele (o durea stomacul azi dimineata de la Tylenol, ii mai si vine sa vomite cand il ia, stomacul gol ca nu mananca mai nimic...)





Take joy! (poze)

#4
Macrina

Macrina

    Membru junior

  • Membri
  • PunctPunctPunct
  • 761 mesaje

Postat 05 iunie 2009 - 07:48

ML, dar nu vrea sa bea? Sa-i faci o supica pasata si i-o dai cu paiul... Stiu c-ai incercat orice, dar zic si eu...


#5
ML

ML

    Membru senior

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunctPunct
  • 4.108 mesaje

Postat 05 iunie 2009 - 18:25