Sari la conținut

Sari la conținut


* * * * * 7 voturi

Relatia cu un copil de 4 ani


223 raspunsuri la acest subiect

#1
Deianira

Deianira

    Membru junior

  • Membri
  • PunctPunctPunct
  • 1.310 mesaje

Postat 03 mai 2008 - 02:41

De maine o sa am grija (din cand in cand) de o fetita de la un centru de plasament/orfelinat. Am cunoscut-o mergand de multe ori acolo in vizita si s-a lipit de mine si eu de ea [il]. O iubesc la nebunie, dar nu vreau sa o transform intr-o rasfatata, vreau sa o si educ, sa o si rasfat asa un pic[il], pe scurt vreau sa fie fericita cand e cu mine, sa se simta libera si iubita. In acelasi timp, mi-e frica sa nu sufere seara cand o duc inapoi si sa nu aiba senzatia de abandon [V]. Cine ma poate ghida un pic? Sunt studenta si nu am nemaipomenit de multa experienta cu copii (sper sa ma inteleg de minune cu ea, ca si pana acum, avand in vedere ca vom fi "in afara teritoriului ei".
Va multumesc anticipat pentru raspunsuri

p.s. dupa ce va pleca intr-o familie maternala (nu sunt sigura ca dau denumirea corecta) vom tine legatura pe termen lung.

I LOVE HER [il]



Good things happen to good people.


#2
carmen77

carmen77

    Membru junior

  • Membri
  • PunctPunctPunct
  • 999 mesaje

Postat 03 mai 2008 - 04:15

Deianira, am facut si eu asta cu un baietel de vreo 3 anisori tot in Timisoara acum vreo 7-8 ani ... a fost minunat, mai putin faptul ca plangea amarnic duminica, cand il duceam inapoi [q]. Dupa 3 saptamani am concluzionat ca mai mult il chinui, el ne vedea ca pe o familie ... nu stiu sincer ce sfat sa iti dau, mie mi-a cam rupt inima experienta.





[aerob] POZE NOI [foto]



Carmen [mamica]si [copil] Matei Gabriel + Marc






#3
Deianira

Deianira

    Membru junior

  • Membri
  • PunctPunctPunct
  • 1.310 mesaje

Postat 03 mai 2008 - 04:49