Sari la conținut

Sari la conținut


- - - - -

uter didelf


12 raspunsuri la acest subiect

#1
MihaelaPsi

MihaelaPsi
  • Membri
  • 4 mesaje

Postat 14 septembrie 2008 - 20:38

Salutare tuturor mamicilor in devenire!
Sunt insarcinata in sapt 24 si am uter didelf. Sarcina este in uterul stang, cel mai mare. Am ramas insarcinata natural, desi in urma unor investigatii mi se spusese ca e imposibil (parea sa nu existe legatura intre utere si trompe). Acum am nste simptome ciudate, mai exact sangerari cu cauze neelucidate. La ecograf bebe e bine, placenta la locul ei, n-am hematom, colul stang e lung si inchis. Doctorul nu isi da seama de unde sangerez. Uterul cu sarcina pare sa fie ok, iar din dreptul sunt f putine sanse. Eu tind sa cred ca e din dreptul, mai ales ca am avut si dureri in dreapta la ultima sangerare mai abundenta, dar nu am nici o certitudine, nu sunt medic. Stiu ca sunt putine sanse sa mai fie cineva in situatia mea, dar totusi, daca ma puteti ajuta cu ceva, orice, v-as fi recunoscatoare.

#2
Stanescu

Stanescu

    Membru incepator

  • Membri
  • PunctPunct
  • 272 mesaje

Postat 16 septembrie 2008 - 19:30

Este posibil ca sangerarea sa provina din uterul drept, datorita impregnarii hormonale de sarcina, de vreme ce spui ca in cel cu sarcina nu se vad modificari placentare. Cam cat de mare a fost sangerarea? Cum arata sangele? S-a mai intamplat si daca da, a fost legata de anumite evenimente - stres, oboseala, efort fizic? Ti-ai luat cumva tensiunea in timpul episodului hemoragic? Ce tensiune ai de obicei?
Poti sa imi raspunzi pe PM.

Nici o fapta buna nu ramane nepedepsita.

#3
MihaelaPsi

MihaelaPsi
  • Membri
  • 4 mesaje

Postat 17 septembrie 2008 - 20:32

Am raspuns pe PM, dar cand am trimis a aparut textul "scuze, Stanescu nu primeste mesaje private", asa ca am copiat si aici ce am scris, pt siguranta.


Multumesc mult pt raspuns! Sunteti medic?