Sari la conținut

Sari la conținut


- - - - -

tehnica dentara


21 raspunsuri la acest subiect

#1
monicasolga

monicasolga
  • Membri
  • 7 mesaje

Postat 17 aprilie 2008 - 13:16

Salut.Nu am mai postat de mult dar am intrat mereu pe forum. Asi
rea un sfat si m-am gindit la voi.Lucrez ca cons.juridic la o primarie la vreo 50 km de casa.partea proasta este ca salariul este f mic,din care se mai duc si pe drum o buna parte, nu imi place ceea ce fac(cand am dat la facultate toti ereau cu Dreptul si ASE)si atunci cand nu iti place ce faci eu cred ca nu are rost sa continui la nesfarsit,m-am saturat de naveta pana peste cap;partea buna ,este programul destul lejer(primar este maica-mea),cu copii mici va dati seama ca mi-a prins bine ,de asta am si stat atat,am aproape 8 ani vechime.Am mai gasit si la mine in oras dar datorita programului nu am putut sa ma incurc.Si totusi imi doresc sa fac altceva sa castig mai mult acum ca copiii s-au facut mai mari(cls a I si grada.)