![[:D]](https://comunitate.desprecopii.com/forums/public/style_emoticons/default/icon_smile_big.gif)
![[flo]](https://comunitate.desprecopii.com/forums/public/style_emoticons/default/floare.gif)
_____________
Sapte dintr-o lovitura!
Postat 27 octombrie 2005 - 10:59
Postat 27 octombrie 2005 - 14:33
Postat 27 octombrie 2005 - 17:14
Postat 27 octombrie 2005 - 20:03
Postat 27 octombrie 2005 - 21:27
Postat 28 octombrie 2005 - 10:30
Postat 28 octombrie 2005 - 13:12
Postat 28 octombrie 2005 - 23:45
Postat 29 octombrie 2005 - 10:09
Postat 29 octombrie 2005 - 19:37
quote:
Originally posted by descintec
Kuki, si Maria mea face inot, asa ca pleaca la sapte jumate dimineata de acasa si se intoarce pe la 18, 19, cand se apuca de teme. Dar eu nici nu ridic problema asta la scoala, e optiunea ei, trebuie sa se descurce cu ea. Oricum, din cauza programului pe care il au, de la ea din clasa doar ea si un baiat fac sport.
_____________
Sapte dintr-o lovitura!
Sunt de acord ca a face si altceva pe langa scoala, fie ca e vorba de un sport, sau un cerc de pictura sau orice altceva este optiunea fiecaruia si ca trebuie sa munceasca in plus pentru asta. Eu am ridicat la sedinta problema temelor pentru acasa, mult prea stufoase si complexe pentru a fi facute asa cum trebuie de la o zi la alta. A exagerarii cu cerintele si temele la materiile traditional considerate "importante", adica matematica si romana. Eu sunt de parere ca cel putin la fel de importanta e si istoria si geografia sau limbile straine. Toate materiile sunt importante in egala masura pentru un copil. Si nu sunt de acord in ruptul capului sa faca tot matematica si in timpul orelor de sport si in loc de ora de dirigentie. Fiecare are rostul ei, ca de-aia sunt prevazute in programa scolara, nu ? Si la dirigentie sunt atatea de discutat cu niste adolescenti ! Dar e mai simplu pentru diriginta sa faca tot ce stie sa cel mai bine, si anume matematica, decat sa se complice cu cine stie ce subiecte "sensibile" pentru ora de dirigentie. E mai comod asa. Fac 3-4 probleme de geometrie, dar problemele sufletesti ale acestor copii aflati la varsta critica a adolescentei, raman in continuare neclare.