Da, vinerea trecuta. Dupa ce la numarul direct nu mi-a raspuns nimeni am sunat in secretariatul mare (adica acolo de unde aveam numarul agentiei de plati) si mi-au zis ca vinerea nu se lucreaza cu publicul.
La agentie se pare ca raspund mai multe persoane, fiecare fiind responsabila pentru un numar de cazuri. Fiecare dintre ele a verificat in lista de cazuri care le fusesera atribuite mesajul meu, si nu l-au gasit. Fiecare mi-a promis ca verifica in secretariat daca si unde a ajuns mesajul, si nu am primit nici un raspuns, desi fiecare mi-a cerut telefonul ca sa revina. Si fiecare din ele mi-a dat alt "verdict".
De incercat o sa tot incerc, si cand mi se degradeaza starea psihica vin si mai bubui pe aici, imi mai refulez frustrarea, oricum, nu aveti idee cat de mult va multumesc tuturor pentru implicare si sustinere.
Nu știu ce e „secretariatul mare”, dar nu cred că se poate întâmpla ceva rău dacă suni mâine la agenția de care aparții. Sunt un pic contrariată pentru că, din câte știu, nu este chiar legală chestiunea cu „nu avem program cu publicul”. Programul cu publicul se asigură permament pe timpul programului de lucru.
Dacă mesajul s-a pierdut, retrimite-l și expune exact situația, că mesajul inițial nu a putut fi găsit și că ai primit ulterior telefonic răspunsuri contradictorii și vrei să te lămurești. Hai că sună ca și când te învăț eu, sunt convinsă că știi ce trebuie să scrii :))
Eu te încurajez să insiști pe toate căile, chiar și vineri.
Editat de glimmer, 09 aprilie 2020 - 22:03 .