Sari la conținut

Sari la conținut


- - - - -

Jurnal de familie in timp de pandemie


2992 raspunsuri la acest subiect

#1
redactor

redactor

    Membru VIP

  • Administrators
  • 14.054 mesaje

Postat 12 martie 2020 - 13:16

dragilor, 

 

Situatia acestei pandemii este una stresanta pentru fiecare familie. Si unica. Afecteaza familiile din toata lumea. Iar pentru ca situatia este nasoala, toate rutinele unei familii se schimba.

Va invitat sa contribuiti la acest Jurnal de familie in pademie, la acest topic - pentru a ne incuraja cum putem mai bine.

 

Lasati-va gandurile aici. Avem nevoie de ele, [flo2]



#2
redactor

redactor

    Membru VIP

  • Administrators
  • 14.054 mesaje

Postat 12 martie 2020 - 13:21

Incep eu.

 

SUnt mama de copil student care locuieste intr-un campus universitar cu peste 50 de mii de studenti, Rotterdam. Si locuieste la ultimul etaj al unui camin cu peste 20 de nationalitati...cand merg la el in vizita avem toate rasele in liftul care ne duce pana la etajul 19.

Ultima data cand am fost in vizita - acum o saptamana (ca sa ii duc niste rufe spalate, nu pentru alteva - ca oricum nu are timp de noi) - m-am surprins tinandu-mi respiratia in lift, s-a urcat un baiat asiatic.  [batcap]

 

Sunt stresata - invatamantul nu s-a inchis in Olanda. Aseara erau in jur de 500 de cazuri de coronavirus in Olansa.

Insa si copilul meu, ca toti multi alti tineri este usor naiv... Aseara am vazut  (pe insta) ca s-au adunat si au jucat carti vreo 7.... Imaginati-va ca isi dadeau cartile de la unul la altul. 

 

Cumparaturile le fac seara, la inchiderea supermarketului. E putina lume. Am renuntat s amai pun mana pe cosul de supermarket - iau produsele in mana si le duc la casa. DIb fericire, pot face sefl-payment - adica scanez singura si platesc fara sa am contact cu vanzatoarea. 

Suntem stresati partiali de isteria mediatica din Romania - pentru ca in presa olandeza si la TV este mult calm. VOm vedea ce aduce fiecare zi.



#3
BlackCat4evR