Sari la conținut

Sari la conținut


- - - - -

Cum alegem liceul potrivit in București?

admitere liceu bucurești

19 raspunsuri la acest subiect

#1
bubu05

bubu05

    Membru de baza

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunctPunctPunct
  • 7.259 mesaje

Postat 02 mai 2019 - 19:29

Bună, 

 

Încercând să facem, împreună cu copilul, lista de preferințe pentru liceu am constatat că singurii parametri ce pot fi luați în calcul sunt media de admitere din anii precedenți și, după un tur de juma’ de zi prin București, felul în care arată clădirile pe dinafară.

 

Totuși, cel mai important e cum sunt profesorii, care e atmosfera generală în liceu, ce activități extracuricullare sunt, cât de safe e etc. Există pe undeva vreo astfel de resursă, alta decât ce mai auzi pe la prieteni / cunoștințe? Avem vreun Booking sau Tripadvisor pentru școli, unde cota sau rankingul unui liceu să reflecte feedbackul direct al părinților și/sau al elevilor de acolo?

 

Cum știu, de exemplu, care e alegerea mai bună dintre "Spiru Haret", "Matei Basarab", "Mihai Eminescu" și "Alexandru Ioan Cuza"? Că mediile sunt destul de apropiate.

 

Ce vreau să spun e că degeaba se intră cu 9,80 și liceul e proaspăt văruit dacă “înăuntru-i leopardul” (profesorii sunt dictatori sau dezinteresați, liceul e dominat de fițe ori de dezinteres etc). Și nu prea ai de unde să afli asta altfel decât pe pielea ta (a copilului) ... Sau poate ai și n-am găsit eu?


 



#2
Judoka02

Judoka02

    Membru senior

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunctPunct
  • 4.840 mesaje

Postat 02 mai 2019 - 21:37

Locatia e f importanta, nu o sa strabat in fiecare zi Bucurestiul, la traficul groaznic din capitala. Sau da un google cu ziua „ziua portilor deschise“.[/sup]

P.s. Pe alt forum ai primit mai multe raspunsuri.
[/font][/font][/size]

Editat de Judoka02, 02 mai 2019 - 22:11 .


#3
andaghe

andaghe

    Membru de baza

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunctPunctPunct
  • 8.396 mesaje

Postat 02 mai 2019 - 21:52

?



#4
Judoka02