Judoka, da, sunt piste de biciclete, dar e diferit de zona.
La noi pe insula pistele de bicicleta sunt trotuarele.
In orașele mari sunt piste de bicicletele pe străzi, de ex in Stockholm și Göteborg.
Postat 02 aprilie 2019 - 09:40
Judoka, da, sunt piste de biciclete, dar e diferit de zona.
La noi pe insula pistele de bicicleta sunt trotuarele.
In orașele mari sunt piste de bicicletele pe străzi, de ex in Stockholm și Göteborg.
Postat 02 aprilie 2019 - 10:42
Viviana , nici nu iti poti imagina, nu ?
Sa imi imaginez ce?
Postat 02 aprilie 2019 - 10:50
La servici,va aduceti farfuri tacimuri de acasa?
bineinteles! Am farfurii, pahare, cani, tacamuri, imi incalzesc mancarea adusa de acasa , mananc in farfurie, apoi spal vesela frumos!
Postat 02 aprilie 2019 - 17:41
Michelle, Sunt tari in care impozitul la masina e diferentiat in functie de capacitate, benzina/motorina, etc. In Sua nu e asa? Si asigurarile sunt mai mari pt o masina mai veche si mai poluanta. In casa, nu un televizor face diferenta, cel mai mare consumator e masina de uscat rufe( si poluator) , masina de spalat rufe, air conditioner. Plus ca acum sunt alte tehnologii. In masura posibilitatilor renuntam la masina. a.mai explic inca o data. legile sunt diferite de la stat la stat.... uneori de la county la county. In California inregistrarea se face anual, cu cat masina mai noua se plateste mai mult, la fel asigurarearea.... masina veche se plateste putin.... si alte criterii. Dar mai sunt si exceptii, de ex acum platesc mai mult la asigurare pt aceeasi masina, decit am platit acum 3 ani...pt cealalta platesc mai putin...decat acum 3 ani.
Pt registration la masinile mai vechi de 6 ani se cer certificate ca au trecut niste teste specials poluare la 2 ani , la center specials.... Masinile f vechi ( nu stiu anul) sunt scutite te astfel de teste ca nu au cum sa treaca. La fel unele pe diesel. Problema se pune cand masini bune , vechi doar de 8-10 ani, cu Putini km la bord nu trec aceste teste din cauze uneori necuniscute... poate doar ceva la senzori care nu au nimic de a face cu noxele, cu poluarea si te trimit sa o repair. indifferent ca o duci la dealership care o cunosc f bine, dai sute - mii de $ sa investigheze , sa schimbe una alta, chestii care de fapt nu sunt necessary... si sa ii faca tot felul de drive tests.. uneori recomanda crazy measures, mers cate 3 +ore pe fwy....cate 3 zile la rind poate isi revin senzorii. Dupa multe zile in service, in final uneori Nu isi explica ce are de ce Nu trece aceste teste.... alte ori esti norocos si isi revine. Toate astea sunt f frustrante, $ , time, discutii, Nervi, stat fara masina.... pt ce? stii ca ai masina buna care merge de nici nu o auzi, cate Nu polueaza, dar nu o poti sa o conduci...si nu ai explic stie pt asta. F multe persoane trec prin experienta asemanatoare in California. E frustrating! Sunt multe presupuneri de ce se intimpla asta...cat / de ce sunt exaggerate sunt aceste legi.
Editat de michelle-usa, 02 aprilie 2019 - 18:10 .
Postat 02 aprilie 2019 - 18:12
Nu ma refeream la electronics numai ca, consumatoate de energie.... dar ca, cantitate dispozabila.
Postat 02 aprilie 2019 - 20:08
Sunt tari in care impozitul la masina e diferentiat in functie de capacitate, benzina/motorina, etc. In Sua nu e asa? Si asigurarile sunt mai mari pt o masina mai veche si mai poluanta.
Direct legat de poluare, exista testele de emisie, in majoritate anuale, dar nu sint cerute in toate statele. In statele care cer, sint corelate cu inregistrarea, deci masina nu poate circula daca nu trece testele respective. In California nu sint cerute in toate counties care formeaza statul. Sint exceptate masinile fabricate inainte de 1976, cele diesel fabricate inainte de 1996, plus motocicletele.
Postat 02 aprilie 2019 - 21:20
Michele, poate ati avut voi ghinion cu mecanicii astia, ce an e masina?
Peste tot cred ca sunt mecanici care vor sa te fraiereasca sau care se arunca la pret. Reteaua pile si relatii functioneaza si aici.
Miha, te poti duce cu bicicleta la,munca
Chloe, documentat raspuns. Cred insa ca f important e cultura asta a americanului de avea masini puternice, consumatoare de carburant,plus ca uneori sunt distantele f mari, nu ai cum sa reduci.
Postat 02 aprilie 2019 - 21:33
mai explic inca o data. legile sunt diferite de la stat la stat.... uneori de la county la county. In California inregistrarea se face anual, cu cat masina mai noua se plateste mai mult, la fel asigurarearea.... masina veche se plateste putin.... si alte criterii. Dar mai sunt si exceptii, de ex acum platesc mai mult la asigurare pt aceeasi masina, decit am platit acum 3 ani...pt cealalta platesc mai putin...decat acum 3 ani. Pt registration la masinile mai vechi de 6 ani se cer certificate ca au trecut niste teste specials poluare la 2 ani , la center specials.... Masinile f vechi ( nu stiu anul) sunt scutite te astfel de teste ca nu au cum sa treaca. La fel unele pe diesel. Problema se pune cand masini bune , vechi doar de 8-10 ani, cu Putini km la bord nu trec aceste teste din cauze uneori necuniscute... poate doar ceva la senzori care nu au nimic de a face cu noxele, cu poluarea si te trimit sa o repair. indifferent ca o duci la dealership care o cunosc f bine, dai sute - mii de $ sa investigheze , sa schimbe una alta, chestii care de fapt nu sunt necessary... si sa ii faca tot felul de drive tests.. uneori recomanda crazy measures, mers cate 3 +ore pe fwy....cate 3 zile la rind poate isi revin senzorii. Dupa multe zile in service, in final uneori Nu isi explica ce are de ce Nu trece aceste teste.... alte ori esti norocos si isi revine. Toate astea sunt f frustrante, $ , time, discutii, Nervi, stat fara masina.... pt ce? stii ca ai masina buna care merge de nici nu o auzi, cate Nu polueaza, dar nu o poti sa o conduci...si nu ai explic stie pt asta. F multe persoane trec prin experienta asemanatoare in California. E frustrating! Sunt multe presupuneri de ce se intimpla asta...cat / de ce sunt exaggerate sunt aceste legi.
Am scris eu intr-un mesaj anterior, ca si necunoscator nu va puteti da seama ce sensori si functionalitati au influienta asupra cresterii de dioxid de carbon, a poluarii. Sunt teste conplexe care se fac, mai greu de inteles de catre nespecialisti in automotive braking, motor and gear.
Daca tot am inceput sa raspund, impozitul ce il platim noi pe an e de 38 Eur, chiar daca puterea cumulata a motorului e de 139 CP ( 99 CP mozor benzina plus 78 KW motor electric ). Automobil care vara are un consum de circa 4-4,5 l la 100 km si iarna cam la 5 l la 100 km. Se merita si inseamna ceva pentru mediul inconjurator.
Apoi masina de uscat rufe, ca avem si din aceast, e cu pompa de caldura( consum mai
mic de energie pana la 50 % fata de o masina de uscat prin condensare, ce face de fapt, refoloseste energia), e a doua masina, prima am cumparat-o acu 10 ani.
Insa, acu 10 ani asa o masina de uscat nu a fost ieftina, insa am acceptat sa dau banii pe o technologie noua si sa investesc in ceva fiabil. Similar, avem aspirator Dyson unde nu pierzi din energie ( in ce priveste puterea de aspirare si termini mai repede de aspirat) de mai bine de 15 ani ( am schimbat 2 intre timp intradevar, unul din prostie, al doilea e in Romania la parintii mei, au schimbat doar carbunii).
Avem doar becuri cu LED care nu sunt consumatoare de energie ca becurile normale.
TV am cumparat unul nou dupa 10 ani, cel vechi e folosit ca si monitor.
Desigur toate acestea costa mai mult decat Mainstream products, insa eu am dat banii pe inovatii pentru ca e modul
meu de a ajuta, de a ne ajuta pe noi.
cristina
Postat 02 aprilie 2019 - 21:48
Nu ma refeream la electronics numai ca, consumatoate de energie.... dar ca, cantitate dispozabila.
Depinde si cati membrii are familia, cu un singur copil mai poti sa rotesti programele, la 3-4 e mai greu.
Copilul tau nu are mobil ?de ex. , e f util in ziua de azi, evident nu ultima generatie.
Postat 02 aprilie 2019 - 22:15
Judoka, dar am scris ca am făcut. Nu aveam carnet de conducere atunci :).
Însă eu pot merge cu bicicleta numai vara. Aici mereu bate vântul, des tare, e rece chiar și in Iunie. Eu am probleme mari cu ochii și nasul la rece si vânt, trebuie mereu sa ma șterg, e tare greu. Maxim 2 luni pe an as putea merge și nici atunci nu sigur ca in fiecare zi.