Sunt total de acord cu mesaj, dar :
Învățarea nu se produce de la 5-18-20 de ani. Există pe tot parcursul vieții, faptul că folosește cifrele la 3 ani și cere 2! Bomboane, apoi 3, nu înseamnă că face derivate sau că e stresat cu ceva. De ce sa stea cu mintea goală și să aștepte începerea gradinitei, sau a școlii? Când noțiunile generale, ca cifrele, pot avea parte din gândirea lui cotidiană?
Daca facem 5 pași înainte , corect, si 7 inapoi, ce înseamnă, că deja știe copilul sa numere și nu mai are ce face la Gradi?
Noțiunile și abilitățile generale ajuta in orice activitate, poate parintii cred că trebuie să stea la masuta , pe scaune și să facă acest activități, dar este vorba doar de a vorbi cu el în timp ce se joacă. Nu singur, cu adultul.
Și nu sunt cadru didactic, dar conexiuni strânse cu educația.
Sunt de acord cu tine, dar :
Capacitatea de a invata sa numere, sa inteleaga cat de cat cantitati incepe dupa 2 ani, in functie de copil. Nu se poate generaliza la toti copiii
Ori articolul exact asta face, generalizeaza.
Sunt copii care citesc si socotesc la 5 ani. Dar nu asta e norma.
Nu sunt abilitati normale, care trebuie avute la 5 ani sau esti un ratat.
Cati copii de 3 ani sunt capabili sa faca tot ce scrie in articol? Pariez ca niicunul. Cat la suta ar sti sa faca un copil mediu? FF putin.
Articolul (ca de fapt despre asta e discutia) ar ti trebuit sa fie pt copiii ce merg la scoala, nu la gradi.