Eu chestii de genul 3+?+5=10 sau ?+7-2=11 n-am facut in nici un caz la varsta ei.
La pregatitoarea noastra, nu am facut asa ceva. De-abia in clasa I. Si nici cu trecere peste ordin.
Postat 13 martie 2016 - 22:52
Eu chestii de genul 3+?+5=10 sau ?+7-2=11 n-am facut in nici un caz la varsta ei.
La pregatitoarea noastra, nu am facut asa ceva. De-abia in clasa I. Si nici cu trecere peste ordin.
Postat 22 aprilie 2016 - 08:59
România
Copil clasa a VI -a: zilnic intre 15-25 probleme la matematica (din care minim 6 -10 probleme în funcție de numărul inițial sunt de nivel performanta), intre 3-5 exerciții la romana (gramatica, literatura). Apoi în funcție de orar are 3-5 ex la engleza(2 zile pe săptămână) și periodic eseuri sau proiecte, 2-3 probleme la fizica (2ore pe săptămână), 2-3 la franceza (2 zile pe săptămână), referate la istorie (biografii sau eseuri sau desen harti- o data pe săptămână), referate la biologie (din 2 ore pe săptămână are pe una din ele tema), periodic referate la ed tehnologica. Astea sunt în mare temele. De învățat la toate materiile, (ist, mate, romana, geografie, biologie, muzica, fr, engleza, fizica, ed tehnologica, etc). Are 2 zile 12-18, 2 zile 12-17 și o zi 11-16(vineri).
Copil clasa 2: teme zilnice la matematica (fisa foaie a4 fata verso sau 3-5 probleme), romana (idem mate). Engleza 1-2 ex de 2 ori pe săptămână,. Mici proiecte la abilități practice. De învățat periodic poezioare, metode matematica, gramatica engleza. Lunar primim gazeta matematica din care suntem îndrumați sa lucram (nu obligatoriu) clasa 2 și cine mai vrea din clasele mai mici. Au învățat tabla înmulțirii la școală, nu ne a pus sa învățăm.in vacanta într-o săptămână... Și chiar o știe. Și apoi au trecut ușor la cea a împărțirii...
Cum.mi se par mie? La cea mare multe. Dar totuși ea e ok. Și a format un stil de lucru propriu și de la 18-19 în funcție de zi, după masa își face toate temele (sta maxim pana la 20.30). Și dimineață până în 11 (de fapt de la 8 la maxim 10) învață. Are zile mai încărcate, altele mai liniștite. Avantajul ei e atenția la clasa.
La cea mica temele sunt făcute în maxim1 ora la after. Nu i se par multe. Și nici mie.
Pare mai greu decât atunci când am făcut eu clasele respective dar lor nu...
Postat 22 aprilie 2016 - 12:52
Actualul ministru al invatamantului vizeaza o lege, o reforma de fapt legiferata, prin care vrea mai multe ore la scoala si mai putine teme acasa. Adica totul (sau aproape) la scoala, acasa mai nimic.
O fi bine...o fi rau...ce ziceti?
Postat 22 aprilie 2016 - 13:58
Cris. mie mi se pare mult la mate, la cea mare, si asta pt ca ai zis ca sunt probleme de nivel ridicat. In rest pare ok.
Rufus, e ok daca invatarea se axeaza f mult pe fixarea in clasa, pe ore interesante si interactive. Nu cred ca se va renunta total la teme, dar clar trebuie calculate ca, functie de varsta copilului si numarul de ore de scoala, sa le dea dreptul si la timp liber sau dedicat altor activitati (acestea fiind functie de inclinatia fiecaruia). Poate chiar ar trebui marjat pe acest lucru, ca scoala sa ia cunostinta si sa aprecieze si activitatile (evident meritorii) din afara cadrului scolar.
Postat 22 aprilie 2016 - 14:18
Cris. mie mi se pare mult la mate, la cea mare, si asta pt ca ai zis ca sunt probleme de nivel ridicat. In rest pare ok..
Și mie... Dar se pare ca ea s-a obișnuit..
Postat 22 aprilie 2016 - 15:08
Actualul ministru al invatamantului vizeaza o lege, o reforma de fapt legiferata, prin care vrea mai multe ore la scoala si mai putine teme acasa. Adica totul (sau aproape) la scoala, acasa mai nimic.
O fi bine...o fi rau...ce ziceti?
nu prea e fezabila asta cu mai multe ore la scoala. pentru ca si asa scolile sunt supra-aglomerate.
Postat 22 aprilie 2016 - 15:36
In mod normal ar trebui rezolvat matematic
Cate ore stau la scoala + cate ore au de facut teme = nr de ore adecvat varstei, dar fara sa depaseasca 8 ore de munca.
Postat 22 aprilie 2016 - 20:47
Postat 22 aprilie 2016 - 20:47
Postat 22 aprilie 2016 - 23:11
România
Copil clasa a VI -a: zilnic intre 15-25 probleme la matematica (din care minim 6 -10 probleme în funcție de numărul inițial sunt de nivel performanta), intre 3-5 exerciții la romana (gramatica, literatura). Apoi în funcție de orar are 3-5 ex la engleza(2 zile pe săptămână) și periodic eseuri sau proiecte, 2-3 probleme la fizica (2ore pe săptămână), 2-3 la franceza (2 zile pe săptămână), referate la istorie (biografii sau eseuri sau desen harti- o data pe săptămână), referate la biologie (din 2 ore pe săptămână are pe una din ele tema), periodic referate la ed tehnologica. Astea sunt în mare temele. De învățat la toate materiile, (ist, mate, romana, geografie, biologie, muzica, fr, engleza, fizica, ed tehnologica, etc). Are 2 zile 12-18, 2 zile 12-17 și o zi 11-16(vineri).
Copil clasa 2: teme zilnice la matematica (fisa foaie a4 fata verso sau 3-5 probleme), romana (idem mate). Engleza 1-2 ex de 2 ori pe săptămână,. Mici proiecte la abilități practice. De învățat periodic poezioare, metode matematica, gramatica engleza. Lunar primim gazeta matematica din care suntem îndrumați sa lucram (nu obligatoriu) clasa 2 și cine mai vrea din clasele mai mici. Au învățat tabla înmulțirii la școală, nu ne a pus sa învățăm.in vacanta într-o săptămână... Și chiar o știe. Și apoi au trecut ușor la cea a împărțirii...
Cum.mi se par mie? La cea mare multe. Dar totuși ea e ok. Și a format un stil de lucru propriu și de la 18-19 în funcție de zi, după masa își face toate temele (sta maxim pana la 20.30). Și dimineață până în 11 (de fapt de la 8 la maxim 10) învață. Are zile mai încărcate, altele mai liniștite. Avantajul ei e atenția la clasa.
La cea mica temele sunt făcute în maxim1 ora la after. Nu i se par multe. Și nici mie.
Pare mai greu decât atunci când am făcut eu clasele respective dar lor nu...
Mie imi da cu virgula ceva. Spui ca zilnic are 15-25 de probleme la mate. Daca sta 10 min pe problema, inseamna 150 min, deci mai bine de 2 h numai la mate.
Inca juma de h minim la romana, pai in 2h jumatate termina matematica si romana. Cand mai face referatele si mai stiu eu ce insiri tu pe aici?