Sari la conținut

Sari la conținut


* * * * * 1 voturi

Invatamantul, corabia si Las Fierbinti - ce credeti?

invatamant scoala romaneasca las fierbinti

55 raspunsuri la acest subiect

#1
redactor

redactor

    Membru VIP

  • Administrators
  • 14.052 mesaje

Postat 11 octombrie 2015 - 13:04

DIn cand in cand, ne aducem aminte ca avem olimpici internationali, plini de diplome si medalii la Olimpiade Internationale. Ne ingamfam in pene ca ce destepti sunt copiii nostri, ce buni sunt profesorii si ce tari suntem si in acest domeniu (?).

In acest timp, insa, in ROmania mai sunt scoli fara apa curenta, fara instalatii sanitare, profesorii au salarii mici, nu sunt incurajati sau sustinuti de stat.

 

Poate adevarul nostru, al romanilor - este ca avem copii inteligenti, care isi fac drumul prin viata sau cariera fara aportul real al scolii insa mai degraba din ambitii personale. Copiii, se ridica de multe ori, cu succes, deasupra calitatii invatamantului romanesc ...

 

ce spuneti de acest monolog al Stelei Popescu - din uber romanescu Las Fierbinti?

 



#2
Jullia

Jullia

    Membru junior

  • Membri
  • PunctPunctPunct
  • 1.261 mesaje

Postat 11 octombrie 2015 - 14:47

Eu nu am urmarit nici un episod din serialul asta, nu pot sa zic de ce nu, poate pentru ca nu simt atractie inspre productiile romanesti?...

 

Fragmentul de mai sus l-am vazut, e deja viral, unde te intorci, dai de el , apreciat, dar e controversata introducerea lui in serial, ca adica de ce? Vor mai multi spectatori, nu mai prinde la public??  /( eu, de exemplu, m-as uita la tot episodul acum, sa vad cum se integreaza fragmentul de subiectul serialului, care habar nu am care e! deci functioneaza pe undeva si ideea de captare a atentie a unui public pana acum neurmaritor)... Plus 'compleCtarea listelor pentru lemne' din final e intoarsa pe toate partile, e intentionata, e greseala uzuala??... oricum, pica precum nuca in perete dupa emotia,emootia.., emoootia... discursului. [batcap]