Poate ati vazut deja ca din ce in ce mai multe hypermarketuri din Romania ofera posibilitatea de a cumpara mancarea online. Tu iti alegi produsele si le pui in cosul virtual (in loc de cel de la supermarket), platesti si la final ti le aduce acasa!
Sunt romanii pregatiti sa cumpere salam online? Probabil ca nu, sau nu inca. Atunci de ce magazinele investesc in online? Pentru ca urmeaza un trend venit de afara care le spune ca trebuie sa o faca. In Olanda, Germania, USA se estimeaza ca in urmatorii 2-3 ani, aproximativ 42% din persoane o sa-si cumpere produsele clasice de supermarket online (macar o data pe saptamana). Asta inseamna.... big business! Apropo, in acest moment, in Olanda doar 6,4% cumpara mancare online, in mod regulat.
Care sunt argumentele celor mai sceptici si ce spun cei care cumpara online?
"Deseori cumpar un produs din impuls, mi se pare atragator si il cumpar chiar daca nu il aveam in plan (pe lista)"
off-topic: voi va faceti liste de cumparaturi?
Raspuns:
"Asta inseamna ca platesti in plus pentru un produs nenecesar. De cele mai multe ori acest produs nu il consumi si urmeaza sa fie aruncat. In plus, poti sa faci asta si online."
"Doresc sa cumpar produsele cat mai proaspete iar uneori sa beneficiez de ofertele produselor care urmeaza sa expire. Acest lucru se poate numai la Supermarket. Eu chiar verific datele de expirare ale fiecarui produs."
Raspuns: Data de expirare a produsului apare si online. In plus, multe magazine ofera posibilitatea de filtrare a produselor dupa data de expirare. Este adevarat ca nu prea sunt oferte online cu produse care urmeaza sa expire dar in aceasta perioada, special pentru a stimula comertul online, multe magazine au oferte care sunt disponibile NUMAI online.
"Pentru mine, mersul la supermarket reprezinta o iesire. O activitate sociala. un moment al zilei"
Raspuns: Pentru mine mersul la supermarket este pierdere de timp! Mi se aduc produsele acasa si in acest timp pot sa fac altceva. In general cumparatul online imi ofera posibilitatea de a avea liste de cumparaturi predefinite, cu produsele preferate, si aprovizionarea o fac o data pe saptamana cu cateva clickuri.
Una peste alta, tehnologia avanseaza, online-ul o sa aiba un avant din ce in ce mai mare, iar fie ca ne place sau nu, copiii nostri, cand o sa devina adulti, o sa cumere carniati si bere de la eMag. Iar in timpul castigat.... o sa stea pe Desprecopii.com