Sari la conținut

Sari la conținut


- - - - -

Nastere la Spitalul Municipal Turda

turda nastere maternitate de stat cluj cluj napoca cezariana maternitate

3 raspunsuri la acest subiect

#1
mihaela_mihaela

mihaela_mihaela
  • Membri
  • 6 mesaje

Postat 09 decembrie 2014 - 02:03

Buna mamicilor!

 

A nascut una dintre voi in Turda? Sau vreo ruda sau cunostinta a voastra? Cum sunt conditiile acum? Cum este personalul? Cum sunt tratate mamicile? Ma intereseaza in special cat de pregatiti sunt pentru nasterile prin cezariana, fiindu-mi recomandata de medic. 

Eu sunt din Cluj, dar medicul care mi-a urmarit sarcina activeaza aici doar la privat, unde nu imi permit din pacate sa nasc. Dansul mi-a spus ca activeaza si la Spitalul Municipal Turda, deci la stat, dar nu in Cluj Napoca. Asta ar fi o solutie pentru noi, fiindca mi-ar placea sa pot naste cu dansul, insa ma sperie faptul ca nu gasesc nici o informatie despre acest spital si nici nu cunosc pe nimeni care sa fi nascut acolo.

Cum optiunea aceasta ne-a fost prezentata recent, deci tarziu in sarcina, trebuie sa luam o decizie rapid, insa ne-am cam impotmolit necunoscand locul.

De aceea  va rog daca puteti, orice informatie despre Spitalul Municipal Turda e binevenita! [flo2]

 Multumesc! Sarbatori fericite!  [fiesta]

 

 



#2
mihaela_mihaela

mihaela_mihaela
  • Membri
  • 6 mesaje

Postat 10 decembrie 2014 - 18:26

Chiar nici o mamica de pe forum nu a nascut in Turda?  [sad]



#3
iulia3a

iulia3a
  • Membri
  • 1 mesaje

Postat 02 ianuarie 2015 - 12:04

Buna Mihaela,

 

Sper ca raspunsul meu nu ajunge prea tarziu la tine. Urmeaza sa nasc si eu, sunt din Turda, dar merg la Cluj la monitorizare. As fi vrut sa fie mai aproape spitalul insa conditiile din Turda nu sunt cele mai favorabile.