Sari la conținut

Sari la conținut


Motive medicale pentru nasterea prin cezariana

nastere prin cezariana cezariana

14 raspunsuri la acest subiect

#1
redactor

redactor

    Membru VIP

  • Administrators
  • 14.054 mesaje

Postat 17 iulie 2014 - 11:54

Motive medicale pentru nasterea prin cezariana

Sunt multe motive pentru care un medic poate lua decizia sa va recomande o nastere prin cezariana. Unele cezariene sunt facute in situatii critice, altele sunt efectuate pentru a preveni eventualele situatii critice, iar altele sunt facute la alegerea viitoarelor mame. In orice caz, o viitoare mamica trebuie sa stie ca o nastere prin cezariana presupune o incizie prin peretele abdominal si uter, in locul nasterii vaginale. O rana pe uter deci. Iata care sunt motivele medicale pentru nasterea prin cezariana si sfatul obiectiv de la Desprecopii.com:

 

despre motivele medicale pentru o nastere prin cezariana, veti citi
O cezariana = o rana pe uter
Nasterile naturale, in declin
De ce atat de multe operatii cezariene in Romania?
Care sunt motivele medicale reale ale unei nasteri prin cezariana?
Sfaturile de la Desprecopii despre cezariana

 

motive-nastere-cezariana.jpg

 

 



#2
claucia

claucia

    Membru junior

  • Membri
  • PunctPunctPunct
  • 1.180 mesaje

Postat 17 iulie 2014 - 13:58

De fapt cezarienele la cerere nu vor mai fi decontate de stat, si de fapt nici pana acum nu erau decontate, medicul intotdeauna scria un motiv pentru cezariana. Chiar si frica. Probabil ca motivul frica nu va mai fi decontat de stat. 

 

Dar nu este corect sa spunem ca DOAR cezarienele de urgenta vor fi decontate, ci cezarienele cu un motiv medical real.