Am gasit acest video care deopotriva m-a amuzat si mi-a ridicat semne de intrebare.
Mi-am amintit de problema din manualul de fizica al fetei mele in care i se cerea sa afle lungimea unei benzi de magnetofon.
Eu ma ratoiam la ea ca nu stie formula, dar ea nu-si putea inchipui de fel ce e aia o "banda de magneton".
http://www.youtube.c...h?v=XkuirEweZvM
Cat si cum ne invatam copiii sa foloseasca vechile tehnologii?
Eu de cand cu problema de fizica am facut rost de benzi de magnetofon, am dus-o sa vada un magnetofon.
I-am aratat pe viu un pick-up si i-am explicat cum functioneaza.
Am scos din cutii vechi un walkman, aparatul de fotografiat al bunicului meu.
Am invatat-o sa faca poze cu un aparat foto cu film - cum se trage filmul dupa fiecare poza, cum se scoate filmul, cum nu trebuie expus la lumina.
I-am pus la dispozitie diskette vechi si un cititor, i-am povestit cum le formatam si cum le blocam sa nu mai scrie pe ele.
Dar un telefon cu disc...
Chiar cred ca trebuie sa le aratm copiilor de unde am plecat si unde am ajuns.
Voi ce spuneti?