Eu o sa-ti dau un raspuns din perspectiva fetei mele.
La istorie are un profesor dur. Nu misca in ore, abbia respira, nu ies in pauza de dinainte de ora. Daca un elev scapa pixul pe jos, il ia si il arunca la cos. In timpul testelor cartile, caietele, mobilele trebuie sa stea pe jos langa banca, dar sa nu acapareze culoarul caci va calca pe ele.
Preda fara oprire cate 4-5 pagini de caiet studentesc, fara alineat sau scheme.
E aspru la note.
Asculta lectia de zi + 2 din urma.
Au 4 ore de istorie /saptamana.
Elevilor le e frica de el. O fata mai emotiva a lesinat de frica la tabla.
Concluziile:
Predand foarte mult si foarte stufos ei trebuie sa invete pe dinafara 4-5 pagini in 2 ore maxim 3. Uita cu o repeziciune uimitoare.
Fii-mea si aproape toti colegii ei au prins aversiune si neputinta fata de materia asta.
Ea nu poate trece de 4 in teste (unde scrie fratele, meu cate 2 pagini, dar se pare ca niciodata indeajuns) si 6 in oral.
Ai mai nefericiti au cate 2 de 3.
Au si 2-3 colegi de nota 10, dar grosul se situeaza inre 4 si 6.
Unii spun ca vor fi bine la bac. Eu spun ca nu. Dupa cum evolueaza lucrurile si copiii sunt lipsiti de incurajari si lipsa unei perspective de note mai bune de la nul va trebui sa-i pun meditatii la istorie.
Edit: copilul meu e foarte activ la ora de istorie. Raspunde foarte mult. Dar niciodata proful nu ia in calcul si evolutia la ore. imi spune ca atunci cand iese la tabla ii dispare din cap tot ce a invatat.
Eu ma duceam si ii spuneam sa isi bage istoria undeva si il mutam la alta clasa ...copii trebuie sa invete pt materiile importante care o sa le aduca paine pe masa intr-o zi ( ca asa a devenit societatea ) nu ca asa vrem noi .