Aschiuta, pentru link. Daca in cazul Secom sustineam clar ca ideea a fost gresita din start si ca a compromis un produs, probabil, bun, nu acelasi lucru l-as spune in cazul mezelurilor Meda. Si asta nu pentru ca as fi de acord intru totul cu scenariul spotului, ci pentru ca ideea "tipatului la copil" mi se pare putin carcotasa. Plus ca intr-adevar depinde de perceptie: mie nu mi se pare ca tipa la copil, ci ca-l admonesteaza. Cati nu strigam scurt, numele copilului cand face vreo pozna, desi stim ca nu e bine, stim ca nu e corect, avem mustrari de constiinta dupa etc etc?
Iar aici sunt de acord cu Eleni 100%: cred ca si noi am devenit prea fortat "politically correct". Spotul la mezelurile Meda nu se vrea un spot educational si nu remarc un "indemn" la violenta impotriva copiilor" nici intr-o mie de ani. Cred ca mergem prea departe, poate pe undeva indrituit, date fiind vremurile pe care le traim, dar poate ne-ar fi mai bine daca nu am mai gasi uratul in orice... Daca ne fortam putin, putem gasi "nereguli" in absolut toate reclamele, fara exagerare!
Nu e frumos neaparat gestul - sa-i spunem- "unchiului", dar in general e un clip publicitar relativ potolit, usor amuzant, putin fortat, dar nimic vatamator, daca ma intrebi pe mine.
Iar felul in care arata produsele trece dincolo de mesajul "subliminal" pe care doar o parte din target l-ar observa; pentru restul (cel vizat, in cea mai mare parte) poate fi clar un indemn la incercare. De acolo, daca produsele sunt bune- reclama si-a indeplinit scopul.