Sari la conținut

Sari la conținut


- - - - -

Evaluare psihologica - la ATCA ?


7 raspunsuri la acest subiect

#1
AlinaEmi

AlinaEmi

    Membru incepator

  • Membri
  • PunctPunct
  • 345 mesaje

Postat 19 iulie 2013 - 20:29

Buna,

 

As vrea sa-i fac o evaluare psihologica baietelului meu de 3,5 ani, si tot sapand pe net unde sa ma duc, am dat de asociatia ATCA. As vrea sa stiu daca are cineva idee despre asceasta asociatie si daca este locul cel mai potrivit spre care sa ma indrept, eventual si la cine anume sa ma adresez ? (sunt mai muti medici acolo).

 

Cu baietelul nu sunt probleme grave, totusi are niste ciudatenii care ne pun putin pe ganduri pe noi, parintii, mai ales acum de cand merge la gradi si-l putem observa prin comparatie. Chiar si faptul ca a avut un usor retard motor si a invatat sa mearga (chiar si in 4 labe) prin sedinte de kineto este un semn de intrebare...., chiar si acum este cel mai "lenes" copilas din grupa lui la gradi. Totusi vorbeste bine pt. varsta lui este insa foarte conservator si foarte fricos.

 

Vreau doar sa ma linistesc si daca chiar sunt ceva probleme, sa-l putem ajuta astfel incat sa nu-i fie greu mai tarziu in viata.

 

Mi-e teama insa si de reversul medaliei, sa nu gasesc acolo psihologi care sa vada probleme acolo unde nu sunt, de aia intreb daca stie cineva daca-i ok sa merg la ATCA sau unde sa ma duc ?



#2
eumada

eumada

    Membru VIP

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunctPunctPunctPunct
  • 14.106 mesaje

Postat 19 iulie 2013 - 21:07

Si asta e un motiv sa-i faci teste?

 

Unii copii sunt mai sturlubatici,unii mai prudenti...a mea nu se catara in copaci desi cei mai mici ca ea o fac...nu pleaca singura de langa mine desi prietenele ei o fac....are  3 ani si 11 luni si e prudenta.

 

Eu zic ca-ti faci griji degeaba.

 

Copilul tau interactioneaza cu ceilalti?e sociabil?

Poate nu-i plac anumite chestii...poate nu-i place gradinita...asta cu mersul....pare o problema motorie,dar acum merge,nu?