azi ninge si facem baita

• Inca o zi de iarna .Dar noi suntem activi si mergem sa innotam.Ca doar ma iubeste mami si tati,ma plimba mereu.

• S a nascut fetita noastra

Ieri s a nascut pribtesa noastra.Mami e inca la spital si o sa mai stea ceva.te am vazut printesa mea frumoasa.Esti cumintica deocamdata.maibe abea o sa vina cineva sa vedem cum facem cu a laptatul....

• 12 mai 2015

Astazi e ziua cea mare.Nu putem dormi ca de obicei. Presiunea este mare si tu esti agitstatata sirenuta mea.inca n ai venit pe lume.asteptam anestezistul sa nr puna B ranula. Simt ca o sa fie bn.ne a ...
  • ultimul selfie inainte de a deveni mamica

Azi ne am internat .maine se opereaza mami..a ramas singurica in salon.am fost la monitorizare si esti agitata printesica.de maibe o sa fiu mamica ta scumpa mea printesa.de cand te asteptam... in spit...
  • sapt 39

Ne pregatim sa plecam spre spitalnEste luni 11 mai si nu putem dormi.Tu mami ai fost bataici toata noaptea.cred ca prezinti ca vom face cunostinta.lu mami ii e frica.spsperam ca totul va fi bine.mami ...

• Numărătoarea inversa #3

Prima vacanta a lui bebe a fost inca din burtica <3. Am mers in martie la Venetia si desi am rezervat totul dupa ce am stiut deja de bebe, tot am fost emotionata de cum va decurge calatoria. Am mer...
  • Fericire

O aniversare personala, o vacanta minunata, o fetita superba, o burtica de 5 luni cu un baietel pe care il asteptam cu drag. La primul copil nu am crezut vreodata ca as putea sa am atatea emotii, atat...
  • Poarta raiului

Catre Poarta Raiului in Bali, mai mult de 200 de scari, la peste 30 de grade , cu burtica de 5 luni, cu fetita de 4 ani de mana, haide mami ca poti. Daca vrem putem sa facem exercitiile care nu am a...
  • Safari

5 luni cu burtica la vedere si o nebunie de Safari si o plimbare superba pe elefant. O excursie planuita cu mult inainte sa aflu ca sunt gravida, dar asta nu m-a impiedicat sa ma bucur si sa vreau sa...
  • Copil ratacit in aeroport

Am pierdut fetita de 4 ani in aeroport in Bali. Dragi mamici va cunoasteti copiii foarte bine, pastrati-va calmul si ati sa sti ce sa face-ti. Dupa 22 de ore de zbor si oboseala parintilor este un fac...
  • Zbor lung

A doua sarcina , in 5.luni de sarcina , ma pregatesc de vacanta. Zbor de 22 de ore pana in Bali la 5 luni de sarcina. Pregatiri asidue, vacanta planificata de un an de zile, bebe din burtica a aparut ...
  • Prima vacanță însărcinată

Împreună cu soțul am decis sa avem o mini vacanta in Islanda,2 ore de mers din aeroportul din București până la Viena,iar apoi a urmat 10 ore infernale de escala+4 ore până a ajunge in Reykjavik -Isla...
  • Prima vacanța cu bebe in burtica

Prima noastră excursie cu bebe in burtica a fost la cazanele Dunării si a fost una foarte interesantă. In primul rând drumul a fost foarte lung si obositor, venind din Satu Mare, am făcut foarte multe...
  • Vacanta cu burtica

Dupa ce am iesit cu cortul, am prins curaj si pentru alte plecari. Noi suntem un cuplu foarte spontan... e de ajuns ca unul dintre noi sa spuna "hai sa mergem la plimbare/un weekend in X loc" ca cela...
  • Calatorie cu peripetii

Buna dimineata puisor, Am revenit dupa o mica pauza. Am avut o saptamana plina cu de toate. Am reusit sa facem acea calatorie mult planificata pana la urma. Am luat din nou bilete de avion si am plec...