Burtica înapoi acasă

• Dragul meu bebelin,

Zilele astea nu am mai apucat să-ți mai scriu nimic. Am fost plecată cu tati într-o mică escapadă. Ne-a prins tare bine. Nu știu dacă ți-a plăcut sau nu, dar pe tot parcursul plimbării, deși am avut un regim extrem de „nomad” (am fost numai în explorări și vizite, în continuă mișcare) și deși mami a fost nevoită să conducă aproape continuu... am fost privată de stările de rău. Sau mai bine zis scutită, că nu le-am dus dorul. M-am simțit extraordinar de bine, fizic.

Vineri, pe 22, la ora 5 dimineața (sau aproape 5) ai făcut cel mai minunat lucru... mă trezisem să merg la băiță...dar am decis să mai stau puțin, să pun mâna pe burtică și să-ți vorbesc. În acel moment cred că te-ai întors cu burtica în sus, că am reușit să îți simt inimioara bătând în palmă. A fost cel mai minunat moment pe care l-am trăit în viața mea. Mi-ai făcut cea mai frumoasă surpriză. Am început să-ți măsor pulsul... și apoi ai dat să te întorci. Te-am simțit perfect cum te mișcai. Era minunat. Acum știu să fac diferența între mișcările tale și cele date de gaze/intestine.

De asemenea, mereu am susținut că ești un norocos/o norocoasă. În prima zi de excursie, seara, m-am trezit cu un mesaj pe telefon cum că aș fi câștigat un premiu în bani la un concurs la care am participat mai demult. E vorba de 100 lei, dar tot e ceva! M-am bucurat tare!

În altă ordine de idei, ieri am fost la Mănăstirea Nămăești. Când am plecat... o țigancă îl oprește pe tati cu discursul specific „hai domnu dă un ban, să-ți trăiască păpușa asta de fată”... tot o ține așa, până când, la un momentdat a zis „și uite că păpușa asta de fată o să-ți aducă în curând pe lume o frumusețe de băiețel...”. Am rămas mască. Eram îmbrăcată cu un trening prin care nu se vedea deloc burta. L-am rugat atunci să-i dea un leu. El se amuza teribil... zicea că doar nu cred că face țiganca minuni și ghicește așa...că o fi vreo sfântă. Sincer, m-a cam mirat.

Azinoapte am visat într-un pătuț un băiețel care semăna teribil cu frate-miu, Mihai, când era mic... numai că avea figura mai ascuțită a lui tati tău. Mă tot uitam la el... ce ochi mari și albaștri avea... și ce chip ascuțit. În cele din urmă a dat să se smiorcăie și eu m-am strâmbat la el... a rămas brusc atent și a început să se strâmbe și el la mine, să facă aceleași grimase. Apoi râdea. Eu mă mai strâmbam, mai zâmbeam, el mă imita. Era tare drăguț. Micuț, slăbuț, blond cu ochii albaștri. Nu știu dacă erai tu sau nu, dar a fost drăguț visul.

Alaltăieri am făcut un lucru în premieră: am vomitat în parc. Am băut o fanta care nu mi-a picat prea bine... apoi o oră am stat cu stare de leșin, după care am intrat într-un supermarket să-mi iau niște apă și fructe. Nu a apucat tati să plătească la casă că am și ieșit, m-am așezat pe banca din fața parcului și am dat la rațe. Amuzant este că după m-am simțit extrem de bine. mi se făcuse atât de foame că aș fi mâncat orice... și prin orice, chiar mă refer la orice. Am văzut o reclamă la mâncare pentru câini și salivam mai ceva ca un patruped. :))

Gata, nu te mai obosesc. Las o poză cu burtica. Pupici.