Facem două mări deodată

• Decembrie 2018

Invitaţie de la vărul soţului să îi vizităm din nou, poate reuşim să vedem în sfârşit aurora boreală, după eşecul din vară, când timp de o săptămână nu am văzut nici măcar o stea din cauza norilor.

Din cauza eşecului zborului cu escale din vară, am ales să luăm un zbor direct, şi conexiunea până la destinaţie să o parcurgem cu autocarul, chiar dacă dura o zi întreagă.

Cea mai bună alegere. Cele mai impresionante privelişti de iarnă în Norvegia le-am văzut!

În plus, am primit cadou de Crăciun o croazieră internaţională, Oslo-Kiel. A fost prima mea călătorie pe distanţă aşa de mare la bordul unei nave.

Bebe a stat cuminte în burtică, m-am simţit extraordinar. Am savurat cea mai interesantă călătorie de 3 zile, nava avea piscină, boutique-uri şi sală de spectacole, pe lângă multe altele.

Bebe e o norocoasă, o să o plimbe mami şi tati peste tot!

• O surprizã plãcutã

Sunt foarte fericita ca am intrat in aceasta comunitate si am reusit sa imi notez povestile unor momente superbe din timpul sarcinii. Astazi a venit momentul sa va scriu despre cadoul primit. Geanta b...
  • Ce avem noi aici?

Testul de sarcina pozitiv facut foarte timpuriu m-a facut sa fiu foarte nerabdatoare sa vad si ecografic daca sarcina a avut un inceput bun. Primele batai ale inimii bebelusului le-am auzit inca din ...
  • Garderoba pentru bebe

Daca ar fi sa am iar de facut lista de cumparaturi pentru primul bebe, as oferi mai multa atentie usurintei hainelor pe care le aleg. E adevarat ca e usor sa cazi in ispita cand plimbi burtica prin m...
  • Cine sunt eu?

In multele calatorii prin Europa am intalnit unele nume unice care mi-au atras atentia. Voiam si eu sa gasesc unul frumos pentru bebele meu. In timpul unei excursii, zborul de intoarcere cu 3 escale ...
  • Ziua Z

Duminica 4 august 2019 Mult asteptata mea zi a ajuns. Cu bagajul pregatit de noaptea trecuta ies frumusel pe usa, nu inainte de a face o ultima poza cu burtica. Ajunsa la maternitate, verificarea ec...

• In vacanta

In saptamana 28 am plecat in vacanta la mare impreuna cu sotul si fetita de 4 ani. Am calatorit cu avionul, drumul a fost ok, relaxant, nu a fost obositor si in 2 ore am ajuns in Turcia. Fetita era fo...
  • Cu burtica la plimbare

Am făcut o mica escapadă la Brașov am mers la munte cu tot pici dupa ce medicul a zis ca e totul ok si pot sa mai fac plimbări am prins si zăpada bucurie mare ptr copii si bebe in burtica parca dâns...
  • Prima zapada

Suntem cu tati in vacanta de cateva zile in judetul Sibiu. Astazi am urcat la Paltinis, la cota 1500m unde ningea si era un peisaj ca de poveste. Sper sa iti placa si tie zapada la fel de mult cum imi...
  • Baby, I love you!

Suntem la plimbare in 2 si jumate, la aer curat, este soare si stam relaxati la terasa, la o pensiune departe de agitatia orasului. La boxe se aude melodia “baby, i love you” si este fix ce simtim pen...
  • Bebe in vacanta

Bebee din burtica pleaca in vacantaa!! Cum termenul nasterii se apropie, ne am hotarat sa facem o ultima vacanta in 3, eu tati si fetita noastra mai mare Eva, la munte. Ne am pregatit bagajele si am p...
  • CEA MAI FRUMOASA PERIOADA

CE REPEDE  TRECE TIMPUL... PARCA MAI IERI ERA IULIE SI ERAM IN CONCEDIU.. CE PERIOADA FRUMOASA... DESI NU STIA INCA NIMENI DE SARCINA( DOAR EU SI TATI) AM FOST LA MARE CU O GASCA NUMEROASA DE PRI...
  • Cu burtica la plimbare; Jurnal de sarcina #7

După cununia civila, ne-am hotărât sa mergem într-o mini excursie, la munte, sa ne relaxam. A fost prima plimbare cu burtica, ne-am relaxat și ne-am bucurat ca petrecem acest timp doar noi doi, doi ti...
  • Am dus burtica la balaceala

Spuneam ca primele miscari ale lui bebe le am simtit cand am fost sa il vizitam pe tati la locul de munca la mare .Ei bine ,acea prima vacanta pe care am avut o cu burtica (aprox 20 sapt de sarcina),m...

Cu burtica la purtare am plecat intr-un weekend la salina Ocnele Mari din Valcea( aveam 5 luni). Drumul din Bucuresti pana acolo a fost destul de lung si o bucata chiar greu de mers din cauza serpenti...
  • am plecat la bunicii!!

Cum bebelusa inca nu da semne de venire timpul ne permite este destul de frumos am decis ca este momentul sa ne vizitam bunici asa ca am luat bagajele si la tara ,am petrecut cateva zile minunate cu ...