• Nu este usor sa alegi numele bebelusului pe care ti-l doresti atat de mult...fiecare viitor parinte doreste sa aleaga numele perfect pentru ingerasul sau. Noi putem spune ca nu am stat prea mult pe ganduri, nici nu am facut o lista cu nume ca ulterior sa eliminam treptat varianta posibila... am dorit un nume simplu, si speram care sa caracterizeze fetita noastra. Numele ales este Daria, si nu va fi completat de un al doilea sau al treilea nume...speram ca fetita noastra draga va fi multumita si daca va dori sa completeze un al doilea nume va fi alegerea ei.

In saptamana 16 am simtit micile intepaturi, mica minune incepea sa isi faca simtita prezenta...nu mi s-a parut, asa ca am fost foarte atenta in a observa intepaturile ei, sau fluturasii cum ii numesc alte mamici... este o minune ceea ce se intampla in corpul unei viitoare mamici, nu este o perioada usoara avand in vedere greturile si starile de voma care inca persistau in saptamana 16, dar stiam ca acestea vor trece in curand, si imi voi simti tot mai des ingerasul ...

• In asteptarea bebelusei

Momentul mult asteptat se apropie, suntem nerabdatori sa ne intalnim fetita, dar mai avem putin…37 de saptamani si 5 zile. Inca mai incerc sa surprind miscarile bebelusei, sa o surprind in mom...
  • Vizita la doctor – 36 de saptamani

Iarasi emotii, pusul creste din nou la 132, desi in momentul in are am ajuns la cabinet, am reusit sa fiu linistita si sa nu ma simt deloc agitata. La acesta vizita ma asteptam sa fim informati ca se ...
  • Bebe mult iubit

Cum la ultima vizita la doctor am aflat ca s-a scurtat colul, avem din nou emotii la urmatoarea vizita, adica la 34 de saptamani . In urma acestui control, pentru ca s-a scurtat iarasi colul, domnul d...
  • Vizita la doctor

Nu este usor sa duci o sarcina, sunt multe emotii, ganduri si trairi, pe parcursul celor 9 luni de sarcina. Sunt si aspecte neplacute, in special cele legate de alimentatie. Nu stiu cum sunt alte mami...
  • Bagajul de spital

Bebelusa noastra draga isi face simtita prezeta prin activitatea ei zilnica...isi are si ea tabieturile ei. Cum avem restrictie sa facem prea multa miscare, adica trebuie sa stam mai mult in pat, sun...

• Am ales numele copilului

Buna! Hehe, ma apropii cu pasi cam repezi de minunea mea ... Ne gandim de mult timp la nume. Cred ca pana la urma se va numi Andrei. Dar inca mai negociez cu sotul :)). El vrea sa fie numit Mihai sau ...
  • Alegerea numelui

Asa cum am mai spus, prin luna martie am aflat prima oara ca bebelusul minunat care si-a gasit loc in interiorul meu ar putea fi fetita. Impreuna cu sotul meu am inceput sa cautam nume, atat pentru&nb...
  • In sfârșit am reușit sa găsim numele perfect

A trecut și săptămâna 25..si noi tot incercam sa ne dam seama ce nume ar fi mai potrivit pentru bebelina noastră.. Pana atunci.. Si chiar și în momentul de fata, avem n apelative pentru a o "baga în s...
  • Cine sunt eu?

In multele calatorii prin Europa am intalnit unele nume unice care mi-au atras atentia. Voiam si eu sa gasesc unul frumos pentru bebele meu. In timpul unei excursii, zborul de intoarcere cu 3 escale ...
  • Numele bebelusului

Noaptea trecuta iar m-am uitat peste lista de nume din toate tarile. Ma tot gandesc la nume inca de cand am aflat sexul.Daca la inceput aveam nume de fetite pregatite, faptul ca e baietel, mi-a...
  • Bebesurpriza

Incet, incet burtica crestea, iar bebe era din ce in ce mai activ. A sosit momentul sa alegem numele bebelusului. Sotul meu a visat inainte de a ramane insarcinata ca vom mai avea un baietel si-l va c...
  • Numele ales bebelului

In trecut am avut un vis cu o icoana stralucitoare pe care nu o cunosteam,dar am cautat-o pe net dimineata si era a Sfantuli Andrei. Acea icoana mi-a ramas intiparita in minte si suflet si m-am tot ga...
  • Am ales numele copilului

Este un nume care mi-a placut mereu si il aveam in minte inainte de aflarea sexului bebelusului, dar de indata ce am primit confirmarea ca eate fetita, am putut sa ii spun pe numele ce il va purta... ...
  • Numele lui bebe

Primul nume era ales inainte sa ia fiinta bebe. Stateam amandoi in pat si visam, eram indragostiti si plini de vise, ajunsesem la nume de copii. Darca era sa fie fata, numele a fost cea mai usoara par...
  • Cum te cheamă pe tine, puiule?

Primul cadou pe care l-a primit soţul de când am dat vestea că o să avem un copil a fost cartea "Tatăl gravid". Foarte utilă. Citea câte un nou capitol în timp ce avansam în ...