Cu burtica in concediu

• Draga smurfule, te-am dus in primul nostru concediu in 2 si jumatate. Te-am plimbat si urcat pe drumuri de munte, pe poteci de padure si prin Pestera Ialomitei. Desi initial am spus ca sunt la fel ca inainte, mi-ai demonstrat ca nu e chiar asa. Energia mi se termina mai repede, oboseala isi spune cuvantul dupa urcat jumatate de panta, fructele de padure si colacul secuiesc par mai apetisante ca niciodata.

Tot datorita tie am devenit mai atenta, niciodata nu am fost asa protectoare cu burtica. La Peles am protejat-o constant de turistii grabiti care voiau sa intre in fata, la pestera Ialomitei nu m-am aventurat pe scarile cele mai abrupte si nici nu m-am strecurat prin cotloanele cele mai inguste.

Si ma bucur ca si tu ai grija de mine, in seara in care am inceput sa tusesc si stranut ai facut o magie numai de tine stiuta, a doua zi am fost ca noua. Promit sa continui sa am grija de tine si sa te protejez oriunde suntem, dar sa te si duc in excursii si concedii!

Pupici strumfului!

• Pe ultima suta de metri

Am ajuns pe ultima suta de metri. De azi in maxim 2 saptamani ne vom cunoaste piticule, si abia te astept. Am facut si bradul, special ca sa te pun cu scoica sub el. Esti cel mai minunat cadou de Crac...
  • Despre vaccin si incredibla manipulare antivax

Draga sustinatorule antivax, iti scriu tie deoarece vreau sa ma lamuresti si sa imi raspunzi la cateva intrebari. Vreau sa imi explici de ce tu promovezi date si informatii care nu au sustinere medic...
  • Sarcina si importanta informatiei!

Serios ca nu imi vine sa cred ca in secolul internetului foarteeee multe gravide si mame sunt total neinformate. Inteleg ca e normal sa nu stii multe lucruri, mai ales cand esti la primul copil, dar c...
  • Cand ar trebui sa te opresti

Sunt ultimele zile de munca inainte de a intra in concediul prenatal. Luna septembrie, a 6a luna cu bebe, a fost o luna intensa, cu cel putin 8 ore de lucru pe zi si cu multe drumuri, ridicat si stat ...
  • Geanta bebelusului - yupyyy

Yupyyyy, am primit pentru bebe strumf Geanta Bebelusului. In gentuta sunt multe lucruri utile, de la servetele umede pentru piele sensibila, la diferite geluri de dus care asteapta sa fie testate, pan...

• Ultima vacanță în 2

Mai este aproximativ o lună până când mica noastră minune va veni pe lume 🥺 emoțiile sunt din ce in ce mai mari și parcă incepe sa se instaleze și frica de naștere. Așa că, am decis sa plecăm în ultim...
  • Burtica in vacanta - urcat pe munte

Am supravietuit si acestei vacante cu sotul si copilul care aseara a facut un tantrum de 1h in toiul noptii. Suntem de cateva zile in tusnad si nu am scapat nici in sarcina asta de urcatul pe munte. S...
  • Plimbare, experinta însărcinată in 34 de săptămâni

Duminica, ne-am decis sa facem o plimbare cu nasii , si nu prin parcul din oras, ci undeva sa ne recreem si sa ne incarcam bateriile, asadar am votat si am mers la Lacul Rosu. Noi fiind din Bacău nu a...
  • Ultimele plimbari în 2

Incep prin a spune ca îmi lipsea un mic concediu după toată agitația prin care am trecut în ultima perioada și cum după ultima vizita la doctor totul era bine, ne-am luat inima în dinți și am plecat î...
  • In concediu in Grecia insarcinata

Ne-am tot gandit daca si unde sa mergem in concediu. Am asteptat rezultatele de la morfologia de trimestrul I, apoi ne-am gandit sa planificam o plecare in vacanta.Cum avionul nu era o optiune de tran...
  • La mare la Corbu insarcinata

Zile toride de august. Ne-am propus sa mergem un weekend prelungit la mare. Ne place la Corbu pentru ca e mai salbatic, nu e nimic amenajat pe plaja, insa ai totusi un confort ca sunt niste cherhanale...
  • Plimbareala in afara tarii

E. se tot gandeste sa plece in afara sa ia o masina… dupa muuulta vreme in care nu a iesit din tara. Este vineri si dupa multe razgandeli ca ba pleaca ba nu, astazi imi zice sa merg cu el in polonia c...
  • De Crăciun minunea mea(cadoul) e în burtică

Ce repede trece timpul...Primul Crăciun cu bebelina în burtica! Ce cadou frumos ne-a oferit Dumnezeu! Deși îmi este tot mai dificil sa  ma misc, sa merg, asta nu ma oprește inca sa fa...
  • Prima sarcina

Sarcina decurge bine, nu am avut evenimente neplacute, ma simteam foarte bine, am fost norocoasa sa am o sarcina asa usoara, fara evenimente neplacute, fara greturi si fara stari de rau. Asa ca am hot...
  • Prima vacanta cu burtica

Aveam cam 27 de saptamani, am decis de mult sa mergem in aceasta vacanta. Cu toate ca a fost drumul obositor, cam 1400 de km cu masina, in final a fost totul bine. Ma simteam asa de bine, aveam nevoie...