User's Tags

• Timeline View
Vezi mai mult
  • cum nasc

Am o mare dilema, cum nasc? Inca nu stiu cum o sa vreau sa nasc, natural sau prin cezariana. Din cate am auzit orice asi alege de durere tot nu scap
  • numele baietelului

Tot nu stim ce nume sa alegem pentru bebe, toata lumea ne intreaba. Noi ne gandim la Andrei sau Razvan, un nume care sa sune bine si cu numele de familie Pavel.
  • 25 saptamani

In saptamana 25 am fost la control. Se pare ca bebe e putin mai mic dar cica e ok.
  • 24 saptamani

Am ajuns la 24 de saptramani, timpul trece repede si totul e din ce in ce mai frumos si mai emotionant. In fiecare seara stam cu lumina aprinsa si ne uitam la burtica cum misca. Face valuri si chiar se vede cum imi da ghioante cu piciorusele, eu un sentiment foarte placut si emotionant.
  • zbor cu avionul

Cu ocazia vacantei in Belgia a trebuit sa calatoresc cu avionul. A fost prima oara cand am zburat cu avionul. Am avut emotii dar spre surprinderea mea a fost foarte bine si la decolare si la aterizare, chiar pot spune ca mia placut. Bebe a fost cuminte acolo in burtica si nu a reactionat deloc.
  • 1 mai

In vacanta de 1 mai am fost in vizita la nasi in Belgia. Am vizitat tot ce se putea vizita si am fost si o zii in Olanda in parcul cu miniaturi Madurodam si pe plaja la marea Nordului.  Am mers foarte mult pe jos in fiecare zii  si spre surprinderea mea mam simtit foarte bine nici nu am s...
  • minivacanta

In sfarsit a venit si prima minivacanta, am fost impreuna cu sotul sa vizitam manastirile din Bucovina. Am vizitat manastirile, a fost foarte linistitor pentru amandoi. Desi am stat 2 zile in masina mam simtit foarte bine, chiar nu am simtit ca am burtica asta spre norocul meu, ma asteptam sa mi se ...
  • la jumatate de drum

Am ajuns la mijlocul sarcinii, e din ce in ce mai frumos. Deja se vede burtica si creste din ce in ce mai mult. Bebe misca zilnic de mai multe ori pe zii, deja incep sa ma obisnuiesc din ce in ce mai mult cu ideea ca o sa avem un bebe.
  • sarbatorile pascale

Au venit si sarbatorile pascale, impreuna cu sotul am fost la biserica sa luam lumina, a fost emotionant. Am petrecut cu familia, am fost musafiri si am trecut pe la toti cei dragi. Binenteles ca am fost in centrul atentiei si am fost cea mai mandra ca o sa avem un bebe. Au fost ultimile sarbatori ...
  • bebe misca

Azi de Buna Vestire am inceput sa il simt pe bebe, am avut emotii. Acum il simt in fiecare zii cand mananc si seara cand stau intinsa in pat
  • morfofetal

Acum am facut programare tot la iasi pentru ecografia morfofetala si abia asteptam sa ne vedem din nou bebelusul
  • nasii cadou

Azi a ajuns o foarte mare surpriza adica o masina plina cu lucruri pentru bebe, a fost o mare, mare surpriza pentru noi. Am primit cativa saci cu hainute pentru bebe, cateva jucarii, accesorii si cateva lucruri pentru mine. Sunt foarte multe lucruri utile, ma bucur ca nu mai trebuie sa cumparam atat...
  • nasii

Tocmai am sunat la nasi sa ii anuntam ca o sa avem un bebe si s-au bucurat enorm si au spus ca vor sa ne boteze si ca abea asteapta sa aiba un finutz sau o finutza.
  • numele baietelului

Acum toata familia stam si incercam sa alegem numele copilului si ne amuzam de fiecare varianta de nume pentru ca fiecare nume are cate o poveste, tot timpul radem in hohote cand incercam cu totii sa alegem numele. Deocamdata avem numele de Matei in cap dar mai vedem avem timp suficient sa ne hotar...
  • sexul copilului

Odata cu rezultatul la amniocenteza am aflat ca avem un baietel, ne-am bucurat enorm si  am inceput sa ne gandim cum o sa fie. Noi inca nu reusisem sa ne hotaram daca vrem fata sau baiat.
  • amniocenteza

Dupa 2 zile am sunat la biolog si ni sa spus ca bebe e sanatos, iar rezultatul la cariotip il aflam dupa 3 sapt. A fost o bucurie imensa in toata familia. Noi am inceput sa plangem de bucurie ca bebe e sanatos si ca am scapat cu bine din hopul asta.
    1 comentariu

La Iasi la ecografie dr. A zis ca bebe arata bine dar el poate ascunde sindromul down si ca trebuie sa fac celebra amniocenteza. In privinta riscurilor de avort a spus ca sunt statistici dar dr in cariera sa nu a patit niciodata si sa stau linistita. Pe 1 aprilie am fost la spital si cu un ac subtit...
  • dublu test

Am facut si celebrul dublu test si ce sa vezi a iesit un rezultat foarte prost adica cu un risc de down de 1:57, panica, panica, panica. Am fost la doctorita mea si a zis ca pare a fii ok bebe dar totusi sa ma duc la Iasi sa ma vada si un alt doctor. Eram foarte speriati dar in acelasi timp noi simt...
  • prima ecografie

La prima ecografie am fost emotionati, s-a confirmat sarcina si la ecograf nu sevedea decat un punct care semana cu un mormolog.
  • test de sarcins

Buna Dupa nunta la 2 luni, adica pe 31 dec2014, am facut un test de sarcina si surpriza era pozitiv, in momentele alea eram foarte fericiti si nu stiam cum sa reactionam. Ne doream de mult acest copil dar acum a fost momentul sa trecem la o noua etapa a vietii noastre.