Prima vacanta cu bebe in burtica

• Am hotarat sa mergem cateva zile la munte, sa ne relaxam , sa fim departe de aglomeratia din oras si sa luam putin aer proaspat. Drumul a fost unul usor si rapid, dar problemele au aparut abia ajunsi acolo. Fiind sarcina mare, mi a fost foarte frica sa nu alunec sau sa nu alunece cineva cu mine.. de la cabana si pana pe partie, am fost ca un copil mic pe care il tineau parintii sa nu cada. O povara pentru cel care ma tinea, mai bine zis :)) n am simtit frigul, cat m am simtit foarte incordata sa nu cad cumva pe acolo.. somnul incepuse sa devina din ce in ce mai greu si mai agitat, mersul la toaleta aproape din ora in ora , iar cu frigul de acolo, parca ma duceam mult mai des :)) nu puteam sa fac absolut nimic din cauza burtii care incepuse sa devina imensa.. dar Per total, a fost o vacanta frumoasa, ne am incarcat bateriile si ne am odihnit suficient

• Geanta bebelusului

Dupa luni de zile de cand ma chinuiam sa nu uit sa postez acele 12 bloguri, in sfarsit am terminat cu ele, tinand cont ca nu-mi aduceam aminte mereu, iar cand imi aminteam, aveam cateva lucruri de fac...
  • S-a nascut minunea noastra

In saptamana 38 si cateva zile am fost la control la cabinetul medicului ginecolog care mi a monitorizat sarcina si cu care trebuia sa nasc. Nimic nou, bebe tot cu cordonul dupa gat, colul incepuse sa...
  • Totul e gata, sa vina bebelina

Parca timpul statea in loc.. pana in saptamana 36, zilele au trecut fulgerator , insa dupa aceea, abia , abia treceau , iar noi eram tot mai nerabdatori .. am pregatit patutul bebelinei, am spalat len...
  • Intamplare neplacuta

Din a 36 saptamana, medicul ginecolog m a chemat saptamanal sa vada cum este bebe, cum este colul si restul detaliilor.. M a pus sa fac analizele de sange, urina in fiecare trimestru , mi a facut dubl...
  • Balonul Cataleya

Zilele treceau, saptamanile de sarcina avansau, iar burtica mea devenea din ce in ce mai mare .. totul incepuse sa devina din ce in ce mai dificil de realizat.. cand gateam, stateam foarte putin in pi...

• Nici o schimbare 🐨

Mami a fost mereu o fire sportivă și, alături de tati sunt amândoi mari fani schi ☺ De aceea nu am putut rata o tură-două la schi chiar și iarna lui 2021 (cand bebe avea în burtică deja 15 săpt). Poza...
  • Vacanța de Paște

Bună seara, mămici! Iată ca am ajuns cu povestirea sarcinii la saptamana 33, săptămâna in care am sărbătorit Pastele. Soțul meu și-a luat liber și zilele de joi și marți ( normal era liber doar vineri...
  • Vacanta

Săptămâna 20 de sarcina...yuhuuu! Acum 2 zile ne-am întors dintr-o minivacanta, trebuia sa stam mai mult dar soțul meu a fost chemat la munca și ne-a cam stricat vacanta, dar asta este. Au fost 4 zil...
  • Plimbare

Ieri am primit încurajări pentru excursii de la medic, așa că am fugit, profitând de concediu, într-un oraș drag nouă, Sibiu. Drumul a fost ok, peste 5 ore, bebe a stat liniștit, deși ieri la eco l-am...

Prima vacanta cu burtica a fost cand inca nu aflasem de existenta lui bebe. De atunci si pana acum oriunde am avut mici escapade burtica a fost foarte fericita, lui bebe pare ca ii plac mult plimbaril...
  • Mini vacanta in familie

Un eveniment la sute km departare de casa ne-a mobilizat sa plecam la drum cu masina cu toata familia. Am plecat cu mici emotii si teama pe un drum atat de lung, fiind in saptamana 24 de sarcina, imi ...
  • Vacanta cu burtica

Salutare! Am fost cu burtica, cu tati si cu catelul la noua casuta unde ne vom muta cu totii, ne-am relaxat, am facut gratar, am luat ceva vitamina D naturala, ne-am plimbat prin padure, pe langa lac,...
  • 1 mai

1 mai. Ieri a fost ziua mea. 36 de ani. Nu m-aș fi așteptat în urmă cu un an că voi fi curând mama de doi. De dimineață m-am hotărât că va fi o zi de făcut mișcare, fiind foarte plăc...
  • Vacanta de Paste

Sarcina in evolutie 30 saptamani am mers la doctor si totul e super bine...bebelina are 1650 gr . Inca sunt in vacanta de Paste deoarece lucrez in invatamant si pana pe 2 mai sunt acasa... incerc sa m...
  • Cu burtica la plimbare

Cu ocazia sabatorilor pascale am avut ocazia sa iesim la plimbare in natura, la tara, in vizita la bunici. Astept cu nerabdare si imi fac sperante despre cum ar putea creste copila noastra. Din feric...