Cină in stil arăbesc●●●zi perfectă

• Astazi a fost o zi minunata Raysso. Tati ne-a rasfatat cu detoate , ne-a umplut frigideru de dulciuri cu motivatia : "-na de aici sa iti ajunga :))))) " e un scump si ii apreciez mult sacrificiile pe care le face pentru noi. Ti-a adus si 2 paturici foarte pufoase . Una alba cu un ren si una rosie cu mai multi reni ... imi plac mult mai ales ca sunt din partea lui pentru tine. Au mai ramas 8 zile din Ramadan si eu la randul meu ma stradui sa ii fac pe plac . Si asa mananca saracul o data in zi .. adica noaptea dupa 10 .. Azi am fost top la mancare arabeasca.. dar am si obosit teribil. Am facut "Harira" , "burek" cu salata , cartofi cu ardei gras la cuptor si scortisoara si tarte cu branza si patrunjel. M-am umflat de atata mancare .. deci are mama de ce sa fie mandra de mine. Noapte buna Raysso !!!

• 31 de saptamani si 2 zile. Ibrahim

Al mamei baiat . Am fost ieri la pozica sa te vad. Esti super energic . Ai 1kg817 g si 42 de cm. Un scump si un dulcic . Mi s-a confirmat pentru a 3-a oara ca esti baietel . Desi nu mai aveam nici u...
  • Imran

Azi de 8 martie m-am hotarat sa iti scriu puisor . Imran a mea . Am aflat ca esti in burtica in ajunul craciunului , surpriza de craciun ce esti . In data de 9 te-am vazut pentru prima data , un ...
  • Elisa va fi sora mai mare

Odiseea sarcinii incepe dinnou pentru noi . O noua aventura incepe si asa cum se cuvine eu voi fi iarasi mama unui copilas minunat exact ca tine scumpa mea dragoste elisa . Am sa ii scriu si lui/ei e...
  • Bebelusul - Diverse

Azi mi-am adus aminte cu drag si nostalgie de acest grup . Am rasfoit cu lacrimi in ochi fiecare jurnal pe care ti l-am scris atunci .. acum ai 2 ani si 3 luni . Esti mandria mea de fata , fericirea ...
  • 7 luni•un dințișor și oița humana

Mai prințesa , de mult tare nu ți-am mai scris aici mândra lui mami , multe multe chestii s-au mai întâmplat de când nu ți-am mai scris , lunitele 5 și 6 au trecut și ele repejor . Ești o iubire dulce...

• Întâlnirea cu bebe

Bună din nou, mămici! In ultimul blog v-am povestit pe scurt despre operație. Acum aș vrea să vă împărtășesc și vouă sentimentul de nerăbdare pe care l-am avut până a doua zi după naștere când urma să...
  • profitam de zapada

Buna tuturor...Zilele astea mam simtit destul de bine ,asa ca am profitat cu familia sa ne bucuram de cateva zile la munte la zapada,,bebelusa este foarte activa ,ma simt foarte  bine,,, bebeluse...

16 AUGUST, Am plecat cu bebe si tati in vacanta la maree. Prima noastra vacanta impreuna. M-am pregatit cu un costum pt graviduteee, chilotul fiind peste burtica sa nu cumva sa ajunga soarele la be...

Dupa toate cele traite pana acum, momente care ne-au luat prin surprindere, emotii .. traiti neasteptate, schimbarile prin care trece tot corpul am zis ca meritam o buna mini vacanta pentru a ne relax...
  • Ep 2: Vacanta in Grecia la 6 saptamani

Dupa emotiile avute atunci cand am aflat ca sunt insarcinata, urma sa plec urmatoarea saptamana intr-o vacanta in Grecia.  Pentru ca aveam schimbari in corp, pe care nu le luasem in considerare ...
  • In vacanta

In saptamana 28 am plecat in vacanta la mare impreuna cu sotul si fetita de 4 ani. Am calatorit cu avionul, drumul a fost ok, relaxant, nu a fost obositor si in 2 ore am ajuns in Turcia. Fetita era fo...
  • Cu burtica la plimbare

Am făcut o mica escapadă la Brașov am mers la munte cu tot pici dupa ce medicul a zis ca e totul ok si pot sa mai fac plimbări am prins si zăpada bucurie mare ptr copii si bebe in burtica parca dâns...
  • Prima zapada

Suntem cu tati in vacanta de cateva zile in judetul Sibiu. Astazi am urcat la Paltinis, la cota 1500m unde ningea si era un peisaj ca de poveste. Sper sa iti placa si tie zapada la fel de mult cum imi...
  • Baby, I love you!

Suntem la plimbare in 2 si jumate, la aer curat, este soare si stam relaxati la terasa, la o pensiune departe de agitatia orasului. La boxe se aude melodia “baby, i love you” si este fix ce simtim pen...
  • Bebe in vacanta

Bebee din burtica pleaca in vacantaa!! Cum termenul nasterii se apropie, ne am hotarat sa facem o ultima vacanta in 3, eu tati si fetita noastra mai mare Eva, la munte. Ne am pregatit bagajele si am p...