Buna ziua!

• Buna ziua! Iesi a sosit mult dorita gentuta a bebelusului! La fix pentru prima vacanta! Va multumim mult!

• Buna ziua!

• Nastere

Buna dimineata mamici! Inca sunt internata la Euromaterna, totul a decurs minunat! Beblina de 51 cm si 3,250 .Eu si bebelina suntem bine, recuperarea la mine a fost mai greoaie putin ca sunt eu mai fr...
  • Buna seara!

Buna seara dragi mamici! Aseara la 21:30 cand sa o adorm pe ceam mare la nici 15 min dupa ce ne�am asezat am simtit ca fac � pipi� pe mine! Am strigat sotul si cand colo spa s�a rupt! Am simtit pur si...
  • Buna ziua!

Mamici am ajuns in ultimele zile! Astept maine sa il sun pe doctor sa vedem daca ramane pe data de 28.09 sa nas sau mai devreme! La ultimul control a zis ca ar vrea mai devreme dar ramane sa vedem si ...
  • Sarcina ??

Buna ziua! Astazi pot spune ca este ultima zi de munca si bucurie si tristete in mica masura! De maine voi intra in concediu medical si voi ajunge acasa sa ne pregatim de bagajul de nastere si tot cee...

• Numărătoarea inversa #3

Prima vacanta a lui bebe a fost inca din burtica <3. Am mers in martie la Venetia si desi am rezervat totul dupa ce am stiut deja de bebe, tot am fost emotionata de cum va decurge calatoria. Am mer...
  • Fericire

O aniversare personala, o vacanta minunata, o fetita superba, o burtica de 5 luni cu un baietel pe care il asteptam cu drag. La primul copil nu am crezut vreodata ca as putea sa am atatea emotii, atat...
  • Poarta raiului

Catre Poarta Raiului in Bali, mai mult de 200 de scari, la peste 30 de grade , cu burtica de 5 luni, cu fetita de 4 ani de mana, haide mami ca poti. Daca vrem putem sa facem exercitiile care nu am a...
  • Safari

5 luni cu burtica la vedere si o nebunie de Safari si o plimbare superba pe elefant. O excursie planuita cu mult inainte sa aflu ca sunt gravida, dar asta nu m-a impiedicat sa ma bucur si sa vreau sa...
  • Copil ratacit in aeroport

Am pierdut fetita de 4 ani in aeroport in Bali. Dragi mamici va cunoasteti copiii foarte bine, pastrati-va calmul si ati sa sti ce sa face-ti. Dupa 22 de ore de zbor si oboseala parintilor este un fac...
  • Zbor lung

A doua sarcina , in 5.luni de sarcina , ma pregatesc de vacanta. Zbor de 22 de ore pana in Bali la 5 luni de sarcina. Pregatiri asidue, vacanta planificata de un an de zile, bebe din burtica a aparut ...
  • Prima vacanță însărcinată

Împreună cu soțul am decis sa avem o mini vacanta in Islanda,2 ore de mers din aeroportul din București până la Viena,iar apoi a urmat 10 ore infernale de escala+4 ore până a ajunge in Reykjavik -Isla...
  • Prima vacanța cu bebe in burtica

Prima noastră excursie cu bebe in burtica a fost la cazanele Dunării si a fost una foarte interesantă. In primul rând drumul a fost foarte lung si obositor, venind din Satu Mare, am făcut foarte multe...
  • Vacanta cu burtica

Dupa ce am iesit cu cortul, am prins curaj si pentru alte plecari. Noi suntem un cuplu foarte spontan... e de ajuns ca unul dintre noi sa spuna "hai sa mergem la plimbare/un weekend in X loc" ca cela...
  • Calatorie cu peripetii

Buna dimineata puisor, Am revenit dupa o mica pauza. Am avut o saptamana plina cu de toate. Am reusit sa facem acea calatorie mult planificata pana la urma. Am luat din nou bilete de avion si am plec...