Prima vacanta insarcinata

• Prima noastra vacanta insarcinata fiind a fost un pic spontana. Se apropia weekendul prelungit de 1 iunie si cel de Rusalii legat si nu stiam sigur ce o sa facem. Initial am zis ca o sa mergem prin judetul Caras, pe la Cheile Nerei, Poiana Marului, nu planuiam foarte departe. Insa pe 30 mai ma suna Seba de la lucru si imi spune hotarat hai sa mergem la mare, sa mergem in Vama, sa profitam de zilele astea libere adunate. Vama Veche e locul nostru, acolo am mers in concedii de la inceputul relatiei, acolo ne-am logodit, are un loc aparte in sufletul nostru.Cand mi-a spus de idee m-a apucat putin anxietatea legata de drum pentru ca e destul de departe de mers cu masina si inca aveam frica sa nu se intample ceva cu sarcina. Am sunat la hotelul unde am mai stat ultima data si nu ma asteptam sa aiba ceva liber mai ales pentru weekendul acela prelungit. Ma gandeam ca sigur ne-am trezit tarziu. Insa, culmea cand am sunat receptionista imi spune ca mai au o camera libera fix pe perioada cat voiam noi sa stam. Am zis ok, e un semn ca trebuie sa mergem :))))

Ne-am organizat sa il ducem pe Ursu la parintii mei (copilul nostru cu blana) si am facut bagajele ca sa plecam seara pe 31 mai. Am ajuns la 8 dimineata in Vama la hotel, dupa un drum de 12 ore cu pauze dese ca sa ma pot ridica, misca si merge la baie. Am luat si pernele de spate si fund ce le folosesc la scaunul de la birou ca sa stau cat mai comfortabil. Insa trebuie sa recunosc ca drumul a fost destul de greu pentru ca am mers noaptea in cea mai mare parte. Obositor si pentru mine, dar si pentru Seba. Nu mai avem 20 ani ca sa rezistam o noapte alba :))). Am zis ca e ultima data cand mai mergem asa pe timp de noapte cu masina. Chiar daca ratam o zi, cel mai bine e ziua de mers cu masina cand esti odihnit.

Cei de la hotel au fost draguti si ne-au dat camera cu 4 ore mai repede dupa ce le-am specificat ca sunt insarcinata si as avea nevoie sa ma odihnesc. Am prins vreme placuta cu soare, chiar in noaptea de dinainte sa plecam inapoi a plouat, deci nu am regretat deloc ca a doua zi urma sa plecam si era mai racoare. Apa marii precum si apa din piscina hotelului era rece, am intrat doar cu picioarele putin. In rest am profitat de sezlongurile de pe plaja si si din jurul piscinii si am facut plaja, am citit, am baut ceva racoritor. La ora 22-23 seara de obicei eram in camera, lucru total neobisnuit pentru noi care inainte mergeam la party-urile de pe plaja. Insa nu am regretat deloc. Le-am facut pe toate la timpul lor si acum e timpul lui bebe. Am mers de 2 ori sa mancam la Cherhanaua din Vama, de fiecare data am luat peste palamida cu legume pe plita, paine si mujdei. O mancare de vis, foarte gustoasa! De atunci tot cautam peste palamida in Timisoara, o singura data sa ne facem pofta.

Tot aici in Vama am inceput sa fac primele poze cu burtica ce a inceput usor usor sa se vada. Cum prindeam un moment, un peisaj, geam, lift sau oglinda pac facem o poza :)

La acest hotel am o amintire putin bitter-sweet, deoarece in anul 2021, pe 1 septembrie de aniversarea noastra de 3 ani de la nunta mi-a venit menstruatia si eu speram sa fi ramas insarcinata. Si acum tin minte cum mi-au dat lacrimile pe terasa hotelului. Insa acum ma bucur mult ca am putut merge din nou la acelasi hotel, de data aceasta cu bebe in burtica. :)

A fost o prima vacanta cu burtica foarte frumoasa, relaxanta si pe gustul nostru. Ne-am plimbat in toate locurile noastre speciale si ne tot imaginam cum data viitoare cand o sa mai venim in Vama o sa venim cu bebe Victor. Abia astept! ❤️