Pe primul loc in top-ul preferintelor mele este "Dr. Who" (desi seria a 5-a mi se pare mai greu de digerat - inca nu m-am obisnuit cu tipul asta nou si cam insipid dupa David Tennant). Apoi, foarte aproape, "Dr. House". De curand am descoperit "Merlin" care imi place, mai ales ca are actori frumusei (dom'le, interesanti mai sunt britanicii astia! ). A, si "Dexter" imi mai place.
Comediile nu prea sunt pe gustul meu, desi am urmarit cu placere "Friends".
Si ar mai fi, poate mai revin cu completari.
Tisina
Seriale favorite
Deschis de
Anda08
, mai 31 2011 17:27
1021 raspunsuri la acest subiect
#21
Postat 08 iunie 2011 - 12:34
#22
Postat 09 iunie 2011 - 11:53
Am multe sriale preferate:
Dr.House, NCIS, Criminal Minds,CSI(preferatul meu este NY, dar ma uit cu placere si la celelate)
Stargate este minunat, l-as vedea de nenumarate ori fara sa ma plictisesc.
M-am uitat si la Friends, Sex and the City, Dosarele X, Ally mcBeal.
Desi nu este un serial, este un show de televiziune, ma uit la Survivor, fantastica viziune asupra caracterului oamenilor si ce-ar face pentru a castiga!
"La vita e bella"
Explore Romania
De mancare
Dulciuri
Din gradina mea
Dr.House, NCIS, Criminal Minds,CSI(preferatul meu este NY, dar ma uit cu placere si la celelate)
Stargate este minunat, l-as vedea de nenumarate ori fara sa ma plictisesc.
M-am uitat si la Friends, Sex and the City, Dosarele X, Ally mcBeal.
Desi nu este un serial, este un show de televiziune, ma uit la Survivor, fantastica viziune asupra caracterului oamenilor si ce-ar face pentru a castiga!
"La vita e bella"
Explore Romania
De mancare
Dulciuri
Din gradina mea
#23
Postat 20 iunie 2011 - 13:46
Seinfeld, Friends, Everybody Loves Raymond, That 70's Show, The Office, Two and a Half Men, Modern Family, 30 Rock, Mr. Sunshine, Neveste Disperate, Supernatural, Tales from the Crypt, Six Feet Under, Dexter, Mad Men, White Collar, Rome, Spartacus, Deadwood
http://www.lucamic.blogspot.com/
#24
Postat 20 iunie 2011 - 17:38
The Big C-unul dintre cele mai bune scenarii de miniserie din ultima vreme.
#25
Postat 20 iunie 2011 - 21:34
#26
Postat 22 iunie 2011 - 20:25
Acum "m-am apucat" de Game of Thrones. E un fel de LOTR (mai e si cu Boromir ) dupa reteta HBO. Pare sa fie fun![pk]
http://www.lucamic.blogspot.com/
http://www.lucamic.blogspot.com/
#27
Postat 04 iulie 2011 - 17:25
Sotia perfecta si Fiicele lui MCleod
mama zmeilor emi si adi
mama zmeilor emi si adi
#28
Postat 05 iulie 2011 - 11:25
Eu revad Friends zi de zi, cred ca am vazut de cel putin 20 ori fiecare sezon si tot nu ma satur de ei.
In rest, CSI, Desperate Housewives si Two and a Half Men.
Am urmarit Lost si Prison Break si imi lipsesc amandoua.
--------------------
Povestea minunilor
In rest, CSI, Desperate Housewives si Two and a Half Men.
Am urmarit Lost si Prison Break si imi lipsesc amandoua.
--------------------
Povestea minunilor
#29
Postat 25 octombrie 2011 - 15:43
printre serialele favorite, recomand:
mentalistul
heroes
seinfeld
sex and the city
mentalistul
heroes
seinfeld
sex and the city
#30
Postat 25 octombrie 2011 - 15:59
Am devenit si eu mare fan al serialelor de cand le poti gasi pe net direct pe site-uri speciale.
In topul preferintelor stau asa :
- One tree hill - mai ales primele sezoane (ultimele au fost cam trase de par)
- Fringe
- vampire diaries
- 90210 varianta noua
- gossip girl
- private practice
- grey's anatomy
- sex and the city - pe care am inceput sa il revad, sezonul 6 e delicios chiar daca l-am mai vazut e f funny de urmarit
Mai nou ma uit la : pan am - un serial cu actiune prin anii 60, despre niste stewardese, printre care si unele care se ocupa de spionaj. e abia la primul sezon, are doar vreo 6 episoade.
Dollhouse este iarasi un serial interesant.
Mai incerc uneori: Criminal minds, Veronica mars, awkard, friends with benefits, bone, glee... dar astea nu m-au prins extrem de mult.
Mai sunt f multe interesante din cate stiu de la colegele mele mari devoratoare de seriale. Daca vreti am si o lista :D
"Ceea ce suntem este darul lui Dumnezeu pentru noi, ceea ce devenim este darul nostru pentru Dumnezeu"
Bodrum Aegean Dream resort 2009
Canakkale
Grecia 2006/2007
Thassos 2009
In topul preferintelor stau asa :
- One tree hill - mai ales primele sezoane (ultimele au fost cam trase de par)
- Fringe
- vampire diaries
- 90210 varianta noua
- gossip girl
- private practice
- grey's anatomy
- sex and the city - pe care am inceput sa il revad, sezonul 6 e delicios chiar daca l-am mai vazut e f funny de urmarit
Mai nou ma uit la : pan am - un serial cu actiune prin anii 60, despre niste stewardese, printre care si unele care se ocupa de spionaj. e abia la primul sezon, are doar vreo 6 episoade.
Dollhouse este iarasi un serial interesant.
Mai incerc uneori: Criminal minds, Veronica mars, awkard, friends with benefits, bone, glee... dar astea nu m-au prins extrem de mult.
Mai sunt f multe interesante din cate stiu de la colegele mele mari devoratoare de seriale. Daca vreti am si o lista :D
"Ceea ce suntem este darul lui Dumnezeu pentru noi, ceea ce devenim este darul nostru pentru Dumnezeu"
Bodrum Aegean Dream resort 2009
Canakkale
Grecia 2006/2007
Thassos 2009