Sari la conținut

Sari la conținut


- - - - -

Flori de lux...mai bine NU!!!


39 raspunsuri la acest subiect

#21
Deianira

Deianira

    Membru junior

  • Membri
  • PunctPunctPunct
  • 1.310 mesaje

Postat 09 octombrie 2009 - 23:09

Doamna Teodorescu, va sugerez un curs de Relatii Publice, ca sa nu dati cu bata in balta si alta data. Pana atunci, ati putea rasfoi cartea asta. V-o recomand [:)].






Explore. Dream. Discover.


#22
alsa

alsa

    Membru incepator

  • Membri
  • PunctPunct
  • 265 mesaje

Postat 10 octombrie 2009 - 00:05

Citat:
citat din mesajul lui maru

stimata doamna floridelux, daca veneati aici si ne scriati un drept la replica fara sa va atacati clientele, incercand doar sa "stingeti un foc" pornit la suparare, ati fi avut simpatia mea, dar asa...

Emma Aida e inger[ruga]
Doamne'ajuta!
http://maru-incotro.blogspot.com/


corect!

alsa

#23
carmina_s

carmina_s

    Membru incepator

  • Membri
  • PunctPunct
  • 242 mesaje

Postat 10 octombrie 2009 - 00:05

Buan seara,

Am simtit nevoia sa intervin in discutie, fiind unul din personajele principale din discutie: fina Ancai si victima SITE-ului Floridelux.ro.
Am destul de multe lucruri de spus in legatura cu afirmatiile Dnei Teodorescu, dar voi incerca sa ma abtin. Am sa fac, totusi, cateva lamuriri:
1. in sesizarea facuta in scris PE EMAIL, ati fost anuntati de faptul ca atat eu, cat si Anca, vom face publica povestea pe forumurile de specialitate, cat si la organele competente (ex. OPC) care va urma, evident.
2. nu a fost NICIODATA vorba de innapoierea totala a banilor (desi daca stau sa ma gandesc mai bine, am merita), ci de REFACTURAREA corecta a comenzii. Dupa parerea mea este o diferenta destul de mare intre ele. Dar, educatia nu inlocuieste cultura!
3. nu cred ca am permis cuiva, si cu atat mai putin Dvs. sa ma faceti pe mine si pe Anca mincinoase si sa ne aduceti alt gen de injurii.
4. aveti foarte mare dreptate cand afirmati ca nu va comparati cu florariile din Piata Cosbuc. Asa este! Floraresele acelea chiar stiu sa aranjeze buchete si lumanari de nunta. Plus ca sunt mult mai serioase si vorbesc deschis cu clientul! Ar trebui sa va inspirati din cand in cand de acolo.
5. nu imi facusem un scop in viata din a recupera o suma de bani de la Flori de lux, dar probabil voi aveti un scop din a sabota toate miresele emotionate si credule.
Atasat, pentru ca deja nu mai pot sa raspund la postul Dnei Teodorescu, o sa postez sesizarea trimisa Dnei Teodorescu:





Stimata Dna. Ioana Teodorescu,

Urmare discutiei telefonice din data de 28.09.2009 referitor la comanda din data de 02.09.2009, va aduc la cunostinta urmatoarele nemultumiri:

Buchetele, ornamentele ptr masini precum si lumanarile au fost comandate dupa un model ce v-a fost comunicat si prezentat in poze, cu insistenta respectarii EXACT a culorilor, mai précis crin portocaliu.
Ceea ce am primit de la Dvs este total diferit de comanda data si sub orice nivel calitativ si estetic, periclitand imaginea si creand un disconfort inadmisibil la un eveniment atat de important.
Mai précis:
- Culoarea crinilor primiti de la Dvs a fost galbena, nu portocalie cum s-a comandat;
- Cocardele nasilor si socrilor au fost din flori de trandafir din care cadeau petale si multe nu au putut fi utilizate;
- Aranjamentul pentru masina miresei a fost lipsit de stralucire, cupele crinilor nu au fost desfacute, a lipsit tulul ornamental, care a fost precizat in comanda;(vezi poza anexa);
- Aranjamentele masinilor ptr invitati nu a corespuns sub nici o forma cu comanda iar cupele crinilor nu erau desfacute (vezi poza anexa);
- Buchetele miresei si nasei nu au fost corespunzator comenzii, avand un aspect inestetic, cozile foarte groase, fiind foarte greu de manipulat, culorile si aranjamentul au fost diferite de cele dorite si prezentate Dvs in poze,
- Terminatia coditelor la buchetele comandate nu a corespuns cu cele primite de la Dvs- (vezi poza anexa);
- Lumanarile au fost comandate in ton cu buchetele dar au avut nuante total diferite ba chiar una avand organza roz in loc de portocaliu si trandafiri roz in loc de portocaliu.
- Cupele de crin de la lumanari au inceput sa cada chiar inainte de a ajunge la biserica;
- Lumanarile au fost de lungime medie in loc de inalta si au lipsit suporturile de lemn care sa le protejeze ( desi s-a discutat acest lucru cu reprezentantii firmei Dvs);
- Lumanarile au fost comandate pe aranjament rotund iar ele au fost realizate de Dvs pe aranjament pe o singura parte;
- De la baza aranjamentului lumanarilor s-a comandat o terminatie din iarba ornamentala care sa imbrace lumanarea cat si suportul de lemn iar acest lucru a lipsit cu desavarsire;
- Corsajul pentru copil a fost imposibil de utilizat fiind mult prea rigid pentru un copil de 1 an si 10 luni ( mentionam ca si acest astpect v-a fost comunicat la momentul comenzii);

Avand in vedere cele de mai sus, imi exprim nemultumirea atat pentru comanda in sine cat si fata de atitudinea Dvs neexistand o comunicare intre noi.

La data efectuarii comenzii, pentru a evita orice fel de confuzie, toate elementele au fost discutate in detaliu si prezentate de mine in poze exact pe comanda.

Din nefericire, din dorinta Dvs de a realiza un castig material mai substantial, ati incalcat respectul fata de client si ati comandat crini asiatici ( mai deschisi la culoare dar mai ieftini) in locul crinilor imperiali sau olandezi ( nefiind in domeniu nu ma pricep la denumiri de aceea am prezentat poze pentru fiecare obiect in parte)

Va rog sa analizati prezenta sesizare si in termen de 3 zile sa imi comunicati revizuirea pretului care oricum nu va acoperi daunele morale si materiale pe care le-ati provocat atat mie ca participant principal la unicul eveniment de acest gen din viata mea, cat si invitatilor mei care adunau de pe jos florile si petalele cazute de la florile trimise de Dvs.

In caz contrar, ma vad obligata sa ma adresez organelor in drept ex. Oficiului pentru Protectia Consumatorilor si nu numai.

Accept rezolvarea acestui incident pe cale amiabila, cu refacturarea corecta a comenzii Dvs.

Anexa:
- poze comanda initiala
- poze comanda primite de la Dvs.



Va rog sa comentati voi daca este deplasata sesizarea sau daca am exagerat.

#24
floridelux

floridelux
  • Membri
  • 2 mesaje

Postat 10 octombrie 2009 - 00:50

Oameni buni, treziti-va. Suntem oameni si suntem supusi greselilor, mai ales cand discutam de produse perisabile si produse care tin de subiectivitate (iti place sau nu un produs).



Vis a vis de toata discutia, chiar cred ca am fost mai mult decat eleganti in exprimare si nu ne-am ascuns dupa deget cu victimizari si acuze inutile.



Avand in vedere aceste aspecte o invitam pe Dna Dragoman sa mearga la OPC pentru a depune plangerea impotriva noastra. Datele sunt publicate in footerul paginii www.floridelux.ro



Atunci cand ai sute de clienti multumiti mai dai si de cativa care sunt nemultumiti orice ai face.



Va urez nunti ca in basme!



Ioana Teodorescu

#25
ladyJ

ladyJ

    Membru de baza

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunctPunctPunct
  • 5.837 mesaje

Postat 10 octombrie 2009 - 01:28

Stiti ce vreau eu sa stiu? Ati fost de fata(nasa sau fina) cand a sosit comanda? Ati semnat curierului?

#26
Deus

Deus

    Membru senior

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunctPunct
  • 4.177 mesaje

Postat 10 octombrie 2009 - 02:59

era normal sa semneze curierului fiindca era ziua nuntii su au avut alternativa! ce mai puteau sa faca?
Am avut 5 ani firma de organizat nunti si va spun sincer nu este usor...dar eu am dezvoltat o adevarata birocratie cu semnaturi pe comenzi, cu n discutii exact ca sa evit astfel de probleme. Adica, daca clientul a spus ca vrea flori portocalii si la lumanari sa fie aranjamentul rotund atunci asta era scris clar negru pe alb in doua exemplare si semnate!
Sa fiu corecta, flori nu creste nicio firma oraganizatoare de nunti si toate comanda flori din Olanda sau Ungaria...si noi am patit sa comandam cale de un anumit fel si sa primim joi din Olanda alt fel de cale. Dar am anuntat de joi familia si am facut chestii multe in compensatie si am vopsit/sapat/inventat ce nici nu va puteti imagina astfel incat sa fac mirii sa fie multumiti. Tot timpul am spus la toti angajatii mei ca la noi in firma nu accept "lasa ca merge si asa".Am ramas odata fara specialist vinerea...toata noaptea eu, mama mea, tatal meu, 3 angajati si sotul meu am facut aranjamente florale, sotul si-a distrus genunchii stand in genunchi si aranjand florile...am facut tot ce am putut sa fac sa fie multumiti mirii. Din mesajul celor de la Floridelux am inteles ca ei se cred fara de vina...imposibil!

„Fericirea este armonia dintre ceea ce gandesti, ceea ce spui si ceea ce faci.”Gandhi
www.de-azi.ro

inspiratie, dragoste, putere ... pentru cine crede ca nu mai poate.




quod me nutrit me destruit

http://community.webshots.com/user/Deusphoto


#27
carmina_s

carmina_s

    Membru incepator

  • Membri
  • PunctPunct
  • 242 mesaje

Postat 10 octombrie 2009 - 14:50

ladyJ, cum sa semnam de primire cand eu eram la mama acasa, Anca la coafor? Nasul nu a semnat nimic, iar la sotul meu acasa a semnat el. Persoanele care (probabil) au fost tare "entuziasmate" erau soacra mea si cumnata mea, care nu stiau foarte bine ce am comandat noi, si de aceea au zis ca sunt frumoase.
Noi am respectat toate traditiile la nunta asta, mai ales plecatul de la mire, la nasi, apoi la mireasa!

#28
carmina_s

carmina_s

    Membru incepator

  • Membri
  • PunctPunct
  • 242 mesaje

Postat 10 octombrie 2009 - 14:57

floridelux Publicat la - 09/10/2009 : 22:50:42
--------------------------------------------------------------------------------
Oameni buni, treziti-va. Suntem oameni si suntem supusi greselilor, mai ales cand discutam de produse perisabile si produse care tin de subiectivitate (iti place sau nu un produs).

Avand in vedere aceste aspecte o invitam pe Dna Dragoman sa mearga la OPC pentru a depune plangerea impotriva noastra. Datele sunt publicate in footerul paginii www.floridelux.ro

Atunci cand ai sute de clienti multumiti mai dai si de cativa care sunt nemultumiti orice ai face.

Va urez nunti ca in basme!

Ioana Teodorescu


1. Multumim mult pentru datele furnizate. Pentru a evita "relatiile" pe care Dvs / SITE-ul (ca am inteles ca nu mi-este permis sa spun ca sunteti Agentie) pe care le aveti acolo, am sa depun reclamatia la oficiul din Pta Iancului (in coltul strazii mele).
2. "Suntem oameni si suntem supusi greselilor, mai ales cand discutam de produse perisabile si produse care tin de subiectivitate (iti place sau nu un produs)" sa intelegem ca RECUNOATETI ca ati gresit??????????
3. "Va urez nunti ca in basme!" un alt copy - paste.

PS: EXACT: oameni buni: treziti-va!!! (am dat si eu copy-paste....se poarta) Flori de lux.ro VA STRICA BUCURIA NUNTII PERFECTE!!!!!!!!!!!!!!

#29
maru

maru

    Membru de baza

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunctPunctPunct
  • 5.954 mesaje

Postat 10 octombrie 2009 - 19:28

da, cred ca multe mirese si nase se vor trezi dupa mesajul asta!
Citat:
citat din mesajul lui floridelux
Oameni buni, treziti-va. Suntem oameni si suntem supusi greselilor, mai ales cand discutam de produse perisabile si produse care tin de subiectivitate (iti place sau nu un produs). Vis a vis de toata discutia, chiar cred ca am fost mai mult decat eleganti in exprimare si nu ne-am ascuns dupa deget cu victimizari si acuze inutile. Avand in vedere aceste aspecte o invitam pe Dna Dragoman sa mearga la OPC pentru a depune plangerea impotriva noastra. Datele sunt publicate in footerul paginii www.floridelux.ro Atunci cand ai sute de clienti multumiti mai dai si de cativa care sunt nemultumiti orice ai face.Va urez nunti ca in basme!Ioana Teodorescu
Emma Aida e inger[ruga]Doamne'ajuta! http://maru-incotro.blogspot.com/

#30
josefine

josefine

    Membru junior

  • Membri
  • PunctPunctPunct
  • 902 mesaje

Postat 10 octombrie 2009 - 20:56

Hmm, nu ati invatat prima lectie de business "clientul are intotdeauna dreptate". Chiar daca sunt clienti nemultumiti, ce puteti face sa reduceti impactul negativ pe care l-ar putea avea afacerii? Stiti voi, cu vorba buna se rezolva multe lucruri.



www.razvanphotography.com


Panic Questions

  • Bebe 1 aniÈ™or greutate mica

    lar
    - apr 22 2024 17:43

  • Bebe 1 an greutate mică

    lar
    - apr 22 2024 17:30

  • SughiÈ› bebe in burtica

    Mihgaandrei
    - apr 18 2024 16:58

  • Secretie vaginală abundentă

    Mihgaandrei
    - apr 18 2024 16:57

  • Scădere in greutate

    SaraMaria26
    - apr 17 2024 19:00

Last Blogs

  • Planificarea pe etape

    RoxiMada
    - Ieri, 19:33

  • Organizarea garderobei - sfaturi utile

    Ana1298
    - Ieri, 18:19

  • A 15a postare

    Andreeaflore1991
    - Ieri, 11:33

  • Cea mai asteptata ecografie

    Roxana3001
    - Ieri, 11:06

  • Bagajul de maternitate 👜

    BiancaDragnea
    - Ieri, 08:13

Ultimele aprecieri

  • andacosPoza lui %s

    andacos
    ii multumeste lui

    szivarvany
    pt. aprecierea acestui mesaj

  • monicaboPoza lui %s

    monicabo
    ii multumeste lui

    szivarvany
    pt. aprecierea acestui mesaj

  • ElkiaPoza lui %s

    Elkia
    ii multumeste lui

    Laura25
    pt. aprecierea acestui mesaj

  • OtiliavPoza lui %s

    Otiliav
    ii multumeste lui

    Laura25
    pt. aprecierea acestui mesaj

  • ElkiaPoza lui %s

    Elkia
    ii multumeste lui

    ioana
    pt. aprecierea acestui mesaj

  • - TOP 50 reputatii -